Wednesday, June 4, 2008

eesti eksootika

aga minul oli eile essa hispaania keel..hola! como esta? muy bien..me llamo Laura:) hihi..aa aga k6igepealt siis esmasp2eval oli informatsiooni tund vms..mis oli m6ttetu aga sain n2ha et vist praktiliselt k6ik inimesed on usast teised..seal mingit suveprogrommid et tulevad gruppidega jne..aa aga ennem seda ma peaaegu ei taha seda tunnistada aga ma ei leid kooli 6igeks ajaks yles ju! ja ma l2ksin niiiiii vara v2lja et enam varem pole v6imalik..(ja kuite n2eks kui suur ja v6imatu mitte n2ha see kool on siis..mnjaa) ei aga ikka on v6imalik..minul ju..ma igap2ev saan rohkem hirmuga aru et oi ma olen ikka looooootusetu kaardiga..peaaegu sama hull kui mu ema ma arvan (t2nks emme et sa ikka kellegile meist jagasid neid geene ..haha) aa no l6puks ikka leidsin ja siis tuli v2lja et on natsa jama sest hispaania keelt algajatele on aint yks grupp ja see sama aeg kui marketing mis tahtsin v6tta..ja nyyd ma v6tan hoopis hispaania keelt ja hispaania kultuur ja tsivilisatisoon(see viimane tundub eeeriti 2ge tund ja v2ga lahe 6ppej6ud ka) aaa aga p6hiv2rk on jah see milline eksootika ma yksik eestlane seal 20 aastaste usakate vahel olen..kymneid ja kymneid kordi sain seletada kus ja mis keel ja ei ole venemaa ja jah ma tulin yksi jaa huuuh..k6ik on nii excited et issver sa oled mu esimene eestalne keda ma tunnen..no yhes6naga k6ik kutsuvad j2rjest teisi oma s6pru et vaata tule saa tuttavaks see on laura..ta on eeestoooniast..wow! aga kyll ma l6puks nad k6ik seal 2ra harin kus ja mis v2rk selle eestiga..aa aga muidu kooliga on nyyd nii et tunnid on esmasp-neljap (reeded on vabad..elagu pikad n2dalal6pud..hurrraa) ja tunnid on 12-14 siis tunnine l6unapaus ja siis 15-17..pole h2da midagi yhes6naga..

aa esmasp2eva 6htu oli ka m6nnalt spontaanne..tulin koolist ja siis korterikaaslane Pen ytles et l2hme s88me ruttu midagi..mille vastu mul ei saand midagi olla ju..ja siis hakkasin r22kima ja tuli v2lja et ta on sama suur sushi maniak ja s6itsime hoopis kuskile natsa kaugemale kus ta teadis on et nagu buffee..et maksad 12 eurot ja s88d nii palju kui tahad...no meie ristisime selle ymber mitte s88 palju tahad vaid s88 palju v2hegi yldse suudad ja siis pinguta veel natuke sisse ..t2itsa hulll kui palju ma sushit s6in..aa ja kui k6ht oli yli t2is siis helistas Peni yks inglise s6ber Rich kes tegi dinnerpartyt :D nii et me l2ksime sinna siis(paari tunnip2rast ikka juba jaksasin kooki syya ju:D )..selle kuti vanemad olid inglismaalt siin kylas ja siis oli veel igast inimesi itaaliast ja kohalike ja inglasi jne..l6bus oli..p2rast jooksime Peniga viimase kella kaheteistkymnese metroo peale..(terve 6htu sain j2lle eestit promoda ja 6petada kuidas on Tere jne)

t2na on v2ga p2ikeseline ja varsti peangi ennast kooli s2ttima..iseenesest nyyd kus tean kus kool on l2heb sinna max. 20min metrooga..kuigi Pen vedas minuga kihla et jala ma l2heks 12min aga see lahendus kihlveol on vel realiseerimata( ta yldiselt leiab et see on maru naljakas et ma koguaeg 2ra eksin aga mul on kaart)..ma yksi ei julge kyll jala minema hakata ma eksin yksk6ik kui palju kordi 2ra ju..

aa ja siis veel see ka et tundsin et mul on usakate ees hispaania keele tunnis eelis..et eesti keeles on ka k6ik t2ish22likud a ja e ja i ja u nii nagu hispaania keeles..noo et Laura on Laura mitee Lowra..nad ikka yldse ei suuda mitut t2ish22likut normaalselt 8elda..huuh ma olen andekas ikka:D hihi..ok kullad ma lippan kooli..kallimusi!

No comments: