Thursday, June 5, 2008

frustratsioon..aga pisike..


huuh t2na mul natuke l2ks v2ga juhe kokku..esiteks paha asi see et minu hispaania keel ei ole t2iesti algajatele sest olen kyll k6ige n6rgemas grupis aga seal on k6ik kas aasta v6i kaks kunagi 6ppind hispaania keelt usas keskkoolis vms..noo ja tempo on kiire ja yldse p6hiasju ei r22gita ja ma niii pyyan j2rje pidada aga lihtsalt ma ei oska seda keeeelt ju ja 6petaja r22gib peaaegu et aint hispaania keeles koguaeg :( ja siis t2na kui j2rsku anti mingi tekst ja 6petaja ytles et joonige nyyd verbid alla siis (see on mu elu kolmas hispaania keele tund) mul l2ks meel t2itsa m6ruks..ja nagu sellest v2he oleks et ma koguaeg pean ponnistama..minu grupis on kaks T2IELIKU ajuk22bikut usa tsikki..eile yks neist istus must pink edasi ja KAKS TUNDI j2rjest m2lus h22leka n2tsu ja TEGI N2TSUMULLE..nii et plaksatades katki need l2hevad!! lihtsalt neil nagu igasugune respekt 6petaja v6i teiste inimeset vastu puudub...a ja t2na nad puuderdasid nina ja neli korda tegid soengut ymber..6petaja seletab midagi ja siis nad lambi ajal kysivad vahele aga kuida on hispaania keeles et palun yks viina shot!? (ja m6lemad naeravad nagu oleks mingi nobeli preemia v22rilise naljaga maha saand) v6i siis et antakse k2tte mingi harjutus kus on yksk6ik mis meesterahva pilt siis nad v2hemalt neli korda ytlevad yle klassi muy guapooooo (v2ga kena) ja ise on nii naksis oma naljast..t2na 6petaja kysis et mis te peale kooli teete..jakui k6ik olid oma randa mineku ja shoppamise ja peole mineku 2ra 8eld siis 6petaja ytles et 6pime veel m6ned s6nad..et n2iteks lugema ja yks neist tydrukutest ytles k6va h22lega..I dont do reading! mul oli t6esti lissalt t2na peale kahte tundi tahmine oma pastakas neile silma suruda..nad on plain stupid noh..ja niiii ebasympaatsed viisakalt 8eldes..yks neist t2na pool tunnist lamaskles oma kleidiga niimodi jalad laiali toolil et ta l6ug ulatus laua peale aint ja seal niimoodi h6ikus 6petajale midagi ja siis kui 6petaja tuli l2hemale sest ta ei kuuldmis talle sealt laua alt r22gitakse siis ta haiiiiigutas 6petajale n2kku samal ajal kui too seletas ..ausalt ma saan aru et ma ei tohiks ennast h2irida lasta aga meid on aint 9 grupis ja ma niigi olen seal niiiii kerisel sest raske on ja koguaeg pyyan ikka ja pean m6tlema v2ga et mida yldse kysida kui aru ei saa jne..ja siis aaargg..t2na mul konkreetselt tuli pisar silma l6puks kui tund l2bi sai sest tunnen et see on nii raske ja ma ei suuda j2rgi v6tta..aga yks teine tydruk kellel on oma hispaania grammatika raamat kaasas andis mulle selle paariks p2evaks et pyyan seda vaadata ja lootust ma pole veel kaotanud tean et kyll mul natsa lihtsamaks l2heb ka..aa v2hemasti kui hakkasin metroo poole jalutama oma nutuses tujus panin iPodi k6rva ja esimene lugu mis m2ngima hakkas oli Lovestoned ja rohkem mul v2ga pold vaja et naeruseks muuta p2ev...nyyd teen siesta ja 6htul vist v2lja sest homme kooli pole..kallikalli

3 comments:

grete said...

appi juudas mis beibsud :D aga tiburull ära lase oma tujul langeda.. sa oled ju bartseeeloooonaaaas!!! :):):)

Anonymous said...

aga muusikavalik oli küll hea..

Anonymous said...

Just a reminder from a rather good book :)
I asked, "You mean, you might as well spend your life going upward, through the happy places, since heaven and hell - the destinations - are the same thing anyway?"
"Same-same," he said. "Same in the end, SO BETTER TO BE HAPPY ON JOURNEY."