Monday, June 9, 2008

rahutused

huhuu..nii l2hen mina t2na kooli (eile oli telekas 8eld et 2kki t2na on transpordit88liste streik vms) sain 6nneks ilusti metroo k2is ja nii..kooli ees aga seisab ysna palju politseinike mis oli imelik aa no m6tlesin et 2kki selle streigiga seoses vms..l2hen tundi mis l6ppeb kell kaks..ja astudes klassist v2lja on terve ees uks ja k6ik kooli sissek2igud politseinike t2is ja v2ljas vaikselt koguneb mingi noorte yli6pilaste mass..mitte tuhkagi ma aru ei saand aga v2lja meid too hekt ei lastud..istusime siis pea trepi peale maha ja ootasime..tuli v2lja et on protest mingi euroopa liidu systeemi vastu mis tahab k6ik koolide 6ppekavad ja maksud samaks teha vms (ma ei saand t2pselt aru) aga mitte et protestime vaid nagu krdi pronkss6duri m2ss..yhel hetkel hakkasid need noored siis vilistama ja karjuma ja politsei seinast l2bi tungides pyydma kooli sisse saada..see oli hirrrmus..ikkagi palju vihaseid inimesi ja ryselevad ja palju politseid jne..siis tuldi meile ytlema et k6ik korras pole ohtu jne..istume edasi yhel hetkel rahvas murrab kisaga politseist l2bi ja saab eesuksest siis sinna vahekoridori (v2ga hirmus hakkab juba) siis istume edasi vaatama seal trepi peal..sest v2lja ei lastud ja no ma eitea mis teha..seisid need inimesed ja karjusid oma loosungeid ja kleepisid klaasuksi oma plakateid t2is ja kisasid politsei peale..varsti tuldi ytlema et 2rge muretsega et ega ohtu pole aga palun minge keldrisse raamatukokku..et politsei arvad et somethings gonna happen!!!..niii mul oli t2itsa juba et jiiiis luiiis mis action muuvi see on nyyd siis..ok l2hme siis raamatukokku..passime seal tund aega..vahepeal yleval j2lle kisa ja v2rki kuulda..l6puks kell kolm pidi j2rgmine tund hakkama..vahepeal olid ukse peale saabunud ka kiivrite ja kilpidega politseinikud ..tund j2eti 2ra sest osa 6pilasi oli v2ljas ja v2ljast sisse ei saand ja yhes6naga et tund j22b 2ra sest situatsioon on kahtlane ja aga v2lja ei saa...a siis tuli protestijatel vist mingi j6udehetk v6i ootasid nad rahvast juurde v6i ma ei tea igatahes ajati meid gruppi ja 8eldi et minge nyyd v2lja (l2bi selle rahva) mina haakisin ennast kahe noormehe vahele sest mul oli p2ris k6he kui aus olla ja l6puks kui v2lja saime siis ma ise ka ei uskund et misasii see nyyd oli..igatahes jah..olen nyyd siis kodus ja eks homme kuuleb kui hulluks seal asi l2ks..6htul pidi olema suuur pidu mis on nagu v2lismaalastele m6eldud kuskil klubis..et l2hen vist koolist yhe kanada ja yhe teise tydrukuga koos sinna.. BNSi uudistega oli eetris Laura P6ldma.rahuliku 6htu j2tku teile.

No comments: