Sunday, June 8, 2008

puhkep2evad..



nii et siis nyyd ma olen juba yle n2dala siin old ju..m6nnaaa..endiselt olen 80% ajast v6rdlemisi eksinud olekus ja ennem kui t2nava nime ei n2e ei tea kunagi kas ma olen eksinud v6i ei ole..aga hakkan isegi sellega harjuma juba :) reedel oli nii p2ike ja ma otsustasin et olen nii iseseisev kyll et otsin ise ranna yles..ja kohe leidsin ju! lugesin ja pikutasin ja m6nna oli..ja tagasi tulles oli yk kuri ZARA mul tee peal ees ja siis ma juba ju olin kassa j2rjekorras j2rjekordne lilleline kleit n2pus kui j2rsku otsustasin et ennem ikka peaks k6ik olemasolemvad riided 2ra kandma ja iis 2kki m6tlemaa uute ostamisest ja olingi nii otsustusv6imeline ja panin kleidi k2est 2ra..kujutete pilti jah! milline progress!..aga siiis ma tulin kleeepekana rannast koju ja meil oli veetoru l6hkenud vannitoas ja k6ik ujus :D ja vett ei old..maru iseenesest..korteriomaniku mees tuli ja keeras siis teibi ymber toru ja nyyd me peame jamama ja vett kinni keerama pidevalt ja tyhjendama mingit kopsikut jne..aga homme hommikul pidi veitsa ajalikum parandaja ka tulema kui onu teibiga :) a 6htul pidi olema v2lja minek korterikaaslastega, kes eriti nunnult olid naksis minu kyynelakkidest ja vaimustunud sellest et mul on mitut v2rvi lauv2rve :D nooh nad ei ole v2ga mukkija tyypi tydrukud..ja siis lakkisid siin kyysi punaseks ja olid nii naksis sellest ..v2ga nunnu ..p2rast pidime minema kuskile klubisse kus on mitu saali erineva muusikaga (millest ma olin nii hoos sest tantsutuju hakkab v2lja kannatamatuks minema ja ma teadsin et elekrtoon muusikast on mul selleks n2dalaks yledoos) jaa l6puks kui linna j6udsime oli kellegi tuttav kuskil napakas pooltyhjas baaris ja pidime korra l2bi minema ja siis k6ik tahtsid sinna istuma j22da..aint mina ja Rosario oleks kluppi l2ind aga me ei teand kus klubi on ja siis olin sunnitud mingi hispaania kutiga small talkima ja tuju l2ks alla sest niiii ootasin tantsima minekut..ja l6puks kui liikuma hakata ytles keegi et oi aga ma saan kuskile krdi lolli vastikusse elektro ja muu blaa klubisse tasuta sisse k6iki..ja k6ik tahtsidki minna juuu!! mina olin juba selleks ajaks natsa tujust 2ra ja v6tsin takso koju..mul on h2dasti vaja siin leida nyyd ruttu inimesed kellel on sama muusikamaitse ja kellega kluppi tantsima minna..kiiiiresti!ma tegelen sellega yhes6naga!

lauup2evaga olin selline plaan et s6idan yldse Barcelona eeslinna Sant Justi, kus elab nimelt yks eesti noormees Rait ja saan temaga kokku ja h2ngin seal..nii et noo v6tsin siis metroo ja pidin p2rast leidma mingi bussi, mis tema juurde viib..jah seda bussi ma ei suut leida nii oma 30minutit ja kui mul h22les juba allaandmis noote oli kuulda vist siis Rait uuris et kui ma kuskil trammi silman (et sellest on raskem m88da vaadata kui bussipeatusest eksju) siis saab sellega ka..jeee ma n2gingi trammi ju..ja j6udsin siis kohale ja puha..Sant Justis me ronisime m2e otsa, ja jalutasime niisama ja jalutasime Raidi korterikaaslase koeraga (pole lissalt v6imalik, et yks v2limuselt nii kurja koera n2oga preili saab niiiii pugejas musijataja olla kui Bora..vaadake pilte flickrist ja n2ete ise millest ma r22gin) ja siis s6ime ja no ma korraks panin pea koera peale et puhata ja j2in magama :D keegi mind ei 2ratanud nii et sain oma m6nna 30min siesta et p2rast veel natuke seigelda ja siis koju tagasi s6ita..aktiivne ja p2ikseline ja tore laup2ev oli:)

ja t2naaa oli ideaalne rannailm, mis t2hendas et lubasin endale koduse hommikus88gi asemel kohvi ja saiakese nunnus rannabaaris Santa Marta ja siis v6tsin kohe rahumeeli p2ikesek2es koha sisse paariks tunniks..pikutasin Barceloneta rannas ja p2rast k2isin korterikaaslastega hilisel l6unal..vot ja nyyd olen p2ikesest natuke uimane aga valmis uueks koolin2dalaks..ootan juba hispaania keeles kuulda kuidas Miss USAde n2dalavahetus l2ks :)
kallipai

p.s. 80% hispaania meestest v6iks hakata vitamiine s88ma v6i midagi, et nad natsa pikemaks kasvaks..no t6esti noh!

p.s.2. yldse ei teeks paha kui keegi hakkaks kuskil tasuta loenguid pidama et k6igi meessoost inimestele peal facial hair ehk erinevad habemed ja vuntsid ja muu selline et ole niiii turn on kui nad arvavad! (aa aga 2kki nad m6tlevad et kuna nad on lyhikesed siis habemed teevad nad mehisemaks??)

nii aga side l6pp nyyd..

No comments: