Wednesday, June 18, 2008

kuri kiri

esiteks! kell on 7 hommikul ja ma juba 30min ei maga sest yks korterikaaslastest 2rkas ja hakkas endale mingi myriseva masinaga midagi syya valmistama..kell pool seitsa hommikul! viiiiitsite v2!..lihtsalt 2rkasin sest keegi pesi n6usid ja mingi masin myrises..ei ei hea tuju niimoodi 2rgata jul..v2ga suure naeratusega ..NOT!
teiseks! ennem seda ma olin yleval passind kella kolmeni sest teisel pool minu toa seina..ma ei suuda tutvastada isegi kus ..undab mingi masin..nagu oleks ventilatsioon v6i ma ei tea..l2bi seina t2pselt seal kus mu pea on..jubelahe..lihtsalt ei saand magama j22da sest mul pole k6rvatroppe ka ju ja l6puks j2in ja siis nyyd j2rgmine krdi undaja hakkas k88gis..selle peale ma tahaks aint 8elda et I would yell at them here but Im afraid its too early to show my real colors.. urr...kui ma nyyd magama j22n on koolis nii uimane aa kui ei j22 siis misasja ma teen kolm tundi praegu..yhes6naga ma muud ei tahtki lissalt uriseda..aa tegelt yks tore asi on ka..geku see et sa mu hispaania v2lkamaa phounile messi saatsid oli niii niii nunnu sinust ait2h..eriti kipa! aa muudest niisama uudistest see et n2dalavahetusel on siin maaaailma suur muusikafestival Sonar kuhu ma m6tlen ka 2kki laup2eval minna..siis on M.I.A ja veel paar asja mis mulle 2kki isegi meeldida v6iks..muidu see on elektronmuusika festival muidugi p6hiliselt..ei ega jah ma lissalt kuulan metroos klappidest Ciarat ja Justinit ja Janetit ja varsti hakkan vist Bad Jami ka igatsema noh :D ok nii dramaatiline pole! aga ikkagi..nii ma sain natsa kergemaks nyyd..et vingud vingutud ja muud polegi..kallistan ja igatsen teid k6iki!

No comments: