Sunday, June 22, 2008

kuuumus tuli


hola kullad!

tulen just s6bra juurest jalkat vaatamast..hispaania v6itis ju itaaliat t2na nii et linn on nagu war zone ilutulestik ja paukpadrunid ja rahvas r88gib :)
siin l2ks sooooojaks l6puks..nagu p2riselt..noh nii ikka et vahepeal ei jaksa et 30 kraadi on aga tegelt on niii heaa..omakorda t2hendas see minu jaoks et ma pean oma p2evituse kallal t88tama..ehk suur osa reedest ja terve laup2ev olid seltskonnaga rannap2evad meil..aint vette ma ei kipu yldse sest nii kylm on vesi..aga rand muidugi rahvast t2is ja p2ike hakkas imeh2sti peale ka..ja m6nna seltskond on ka tekkinud..palju suhtlen selle kanada tydrukuga, Elie kes on mu hispaania keele klassis ja tema s6bra usast Danielle..Danielle s6branna poolakas Lina kes muidu 6pib usas...Barckley ja Philip ja praegu on veel Barkley 3 s6pra kes backpackivad siin nii et rahvast on piisavalt et nalja saaks..
reedel k2isime Eliega Sonaril, mis on suur suur suur (vist maailma parim jutu j2rgi ka) elektronmuusika festival..kogemus oli v6imas ja rahvast oli palju ja osa asju mulle isegi meeldisid ja igatahes kella kuue aeg sain koju v6i hiljem..aga j2rgmine hommik vapralt olime rannas..yks asi on p2ris hull siin..see kui palju narkot siin on..et palju palju sassis inimesi..noh ega nad kedagi ei sega lissalt n2ed et nad korras ei ole..ja pidevalt suvalised inimesed pakuvad narkot ..suht creepy aga samas minusse ei puutu nii et pole lugu..aaaga laup2eval k2isime suure seltskonnaga klubis nimega La Terassa..mis on 6ues..imeilusa vaatega ja selline natuke peenem ja v2hem l2bu..nii naljakas oli..mina nagu poetasin tydrukutega kui olime v2ljas et tahaks dress upida ja oma kontsi kanda et siin nagu pole yldse v6imalust old ja siis tuli v2lja et k6ik m6tlevad samamoodi ja need usa tydrukud k6ik tahavad ylel88dud 6htut teha..et laup2ev oligi siis meil nii et panime kleidi ja kontsad ja poisid isegi v6lusid triiks2rgid kuskilt v2lja ja oli natsa teistmoodi mis on lahe...korterikaaslased olen ka 2ra nakatanud..paadunud hipi Pen tuli yksp2ev et Laura kas sa palun saad oma imemeigi asjadega mulle natuke n2gu teha ja Rosario on kyynte lakkimisest vaimustatud nyyd :D niii tore ..mina m6tlesin et k6ik arvavad et tuli mingi beib oma kontsade ja kleitide ja suur meigikotiga aga tuli v2lja hoopis et neil oligi sellist m6jutust vaja siin :) aaa ja eile s6itis yks minu korterikaaslane..see Mehiko kutt Jorge tagasi koju ja juuli alguses tuleb meile siis uus inimene..seniks on m6nna tydrukutega kolmekesi..elagu v2iksem vannitoa j2rjekord..
homme 6htul on siin aga suuuuured suured pidustused Sant Juani p2ev.. osa ytlevad et see on parim pidu aastas barcelonas..see on kella viiest kuni kella viieni rannapidu kus tehakse suuured l6kked randa ja palju ilutulestiku ja teisip2ev ei ole ei kooli ega t88d! ma nii p6nevusega ootan homset juba ju..kolmap2eval on mul kyll hispaania kultuuri klassis vaheeksam aga ma olen nii tark et v2ga ei p6e :) nii aga uni on tegelt mul kyll nii et t2naseks l6petan..kallistan k6iki ja igatsen!

L.

No comments: