Friday, February 5, 2010

Läksin Hiina tulen suvel :)

tsauu

no esiteks oli mul suur plaan essa sissekanne nagu ikka tallinna lennujaamast teha, et noh nagu sissejuhatus..aga aga..kui ma alati mõtlen, et küll on tore blogi pidada, et kahju et mul tavaelus ei juhtu nii palju, et aint kui reisil olen on midagi kirjutada...siis täna suutsin tekitada juba igast põnevusi ennem eestist lahkumist..no esiteks olgu mainitud, et ma olin väga varajane pakkija ja kõik oli kaalutud, läbimõeldud, pestud ja sorteeritud ja juba kotis ka eile õhtul kell üheksa..ajasin näpuga oma nimekirjades järge ja tundus , et kõik on super ju..hommikul veel Liisi käis külas ja ütles, et küll mul on korralikult pakitud (olin väga meelitatud sellest komplimendist) ja siis oli aega veel emmega minna NOPi sööma ja siis 13.00 lennujaamas olla..14.45 läks lend nii et noh selline mitte niii suur varu et te peaks silmi pööritama mu arvates..ema veel ütles et küll on hea kui sul kõik nii valmis ja rahulikult saab minna..no olete juba aru saanud, et see jutt kerib mingi katastroofini eks..jeep jep..lähen turvakontrollist läbi ja ajakirju ostma kui kassas avastan, et oioi ega ikka ei ole küll mu pangakaarti rahakotis ju !!! olin eelmisel õhtul ilmselgelt arvanud, et pole vaja kaubamaja jms sooduskaarte ja no nendega ühes võiks siis juba selle pangakaardi ka koju raamaturiiuli peale jätta..esimene reaktsioon oli muidugi ÜBER paanika ja helistasin emale kes kimas minu juurde ja siis helistas et nüüd jõudsid majja ja siis mingi 10min ei kuule temast ja ütleb et telefon on välja lülitatud (niigi kui paanitsed siis mõistagi selline situatsioon ei rahusta) ja mis siis juhtus..ÜLLATUS ÜLLATUS ema jäi mu majas lifti kinnii!!! (seda on paar päeva tagasi alles parandatud, ma tean et see jupsis ennem aga nooo kuulge mida ajastus) ja ema muidugi ju sai pooleldi paanika ataki seal kinnises liftis ja seal levi pole aga tema sõnum "olen liftis kinni" tuli mulle siiski läbi ja no ma lennujaamas käte värinal üritasin tulla heale plaanile, kuidas ta sealt nüüd siis välja peaks saama ilma minestamata..lõpuks liftil hakkas igav ja ta tegi ise uksed lahti ja ema jooksis kolmandale ja kui mulle helistas siis oli nii paanikas, et mina sain ka paanika aga kaardi ta leidis ja lennujaama ta jõudis ja nüüd on kõik jonksus aga päriselt ka veel korra emme..paaaalun vabandust! see ei old nii plaanitud mul, et noh sul oleks veel natuke särtsu ennem kui ma lahkun..fuhh..öka ühesõnaga..aga praegu muideks kirjutan seda kõike juba Hong Kongi lennujaamast..ootan oma praami, mille peale tunnipärast lastakse ja siis juba peaaegu, et olengi " kodus" ärevus on täiega sees ja tahaks juba kõike näha ja kogeda ja teada ja igal pool olla..panen kindlasti laupäeva jooksul pilte meie korterist üles ja nii.. teie olge tubli eksju..

pai.

2 comments:

grete said...

appi juudas :D eino tore ikkagi et su emps liftist välja sai.. :)

isiil said...

ossa raks..ikka väga tuleb see pill pika ilu peale, kui niiiiii korrapäraselt ja ettevalmistunult sinnani kõik sujus ju..vaesekeseeed..vaene emme sul ikka..awww...aga lõpp hea, kõik hea ja loodan et oled juba ilusti oma kodu nautimas musi:)