Tuesday, February 9, 2010

25c ja päikesepai

täna oli kohe eriti mõnna ärgata, sest päike nii paistis..ja eile oli väga tore päev..iga päevaga meeldib mulle siin rohkem..eile peale Morgani tööd käisime immigratsioonis viisa asju ajamas, mis küll tähendas, et mina istusin 1,5h niisama ja andsin ühe allkirja ja Morgan seal toimetas..jama oli korraks selles, et minu ENSV sünnitunnistuse peal on mu nime real kirjas ju Laura Jaak Põldma ehk siis isanimi ka..passis aga olen Laura Põldma..ja see tekitas hiinlastes segadust ja nad ei olnud kuidagi rahul, et mismoodi saab erinev olla..aga Morgan ütles neile, et tänapäeval ei saa ju enam tüdruk olla mehe nimega, et muidugi pole passis enam..mille peale nad naersid ja lõpuks olid siis rahul ikkagi..ja siis kuna olime juba Macau mainlandil nagunii sõitsime seal vanalinna ja jalutasime mitu tundi ringi..mul on natuke hea meel, et me siin rahulikumal Taipal elame, sest mainlandi kesklinnas on ikka hullult rahvast ja väga palju trügimist..aga seal on super mõnna shopping ja huvitav ka..õhtul oli motokuttide kohalik traditsioon Taco Tuesdays ehk mehhiko söögi õhtu ja siis ja siis..oli puppylove mitmeks tunniks, sest kolm Morgani sõpra, kes siia kaheks pooleks aastaks jäävad seda motoshowd tegema tsirkuses võtsid koerad! kaks tatoveeritud freestyle motocrossi kutti otsustasid võtta pikakarvalised chiuauad..jah te lugesite õigesti, nii väiksed kotikoerad nad võtsidki..nii et kõigepealt käisime neil külas nende Ruby ja Pennyga mängimas, kes oli ülimökud ja kukkusid koguaeg ümber ja mahtusid praktiliselt peopessa ära..ja pärast minu pealekäimisel läksime külla veel Mattile, kes võttis boarder collie..appiii kui armas tema ka oli..ühesõnaga oli totaalne mimimii nunnununnu puppylove kutsu pai õhtu mul..pakkusin juba et võin lapsehoidja olla kui neil pikad päevad nii tööl..igatahes über nunnud beebikutsud olid..aa täna on ka tore plaan õhtuks..üks Morgani töökaaslane Kirsten kutsus mind kaasa jogasse õhtuks (ma pole kunagi joogas käind ja see on mingi üli edasijõudnute tund et no ma kardan) aga samas saan temaga koos minna ja see on tore..ja peale seda on The Venetiani Bellini lounges girls night kuhu ka kutsutud olen, nii et ootan juba väga :) nüüd aga päike niii meelitab läbi rõdu akna, et pean lihtsalt minema..kallidpaid

L.

3 comments:

Laura said...

Kullapai. Kõik tundub nii mõnna. Siit üks külmast kuum musu.

Pony said...

Laura meil sajab täna täiega lund... nagu for rriiiil täiega.. ma tean et sa ei usu seda.. böhöhöhö :D:D Aga ma kujutan juba ette kuidas sind õhtul nende kutsude mimimimiiide juurest ära pidi tirima =) Send my love to them:*

Laura said...

Kaua ma ootan seda King Kongi külastuskäigu sissekannet.