Monday, February 15, 2010

Hong Kong King Kong




Tsau mu kallid

Mul olid juba täielikud süümekad, et ma pole nii ammu kirjutanud siia ja ma väga vabandan..kuhu ma jäingi siin järjega..aah käisin Kirstiniga joogas kolmapäeval, mis oli väga äge..dynamical hatha yoga mis oli über raske aga kipa ka ja järgmine päev oli kõik valus aga arvasin, et eiei ma ikka lähen neljapäeval ka veel Kirstiniga kaasa..ja see oli mingi Vyanaysa või midagi taolist jooga, mis oli krdi vastikult raske ja ma ei saand seal üldse hakkama nii hästi ja see oli hoopis teistsugune ja no kaks päeval peale seda olin poolsurnud ja ei saand kohvitassi ka käes hoida ilma oigamata..ühesõnaga pingutasin veits üle joogaga kohe alguses aga nüüd juba parem ja tahan juba uuesti minna..aa ja ladies night jäi tookord ära sest me lihtsalt olime nii väss peale joogat et ei viitsind..aga Kirstin, kes on tsirkuses head of logistics on eriti väga tore tsikk, kellel on suur hängimispotensiaal mu meelest.. ennem hiina tulemist töötas ta kaua fashion industries ja korraldas kõiki suuremaid pariisi fashion showsid..et hästi põnev on jutustada temaga..muud tüdrukud, keda siin kohanud olen ja kes motokuttide sabas hängivad on põhiliselt gogo või show tantsijad austraaliast vanuses kuni 21 ja nad on suuremalt jaolt natuke rumalad ja natuke liiga lühikeste seelikutega aga no ma niimoodi small talkinud olen nendega peol vms..nad töötavad erinevates klubides ja baarides siin..ühed teevad Hard Rock Cafes showd ka ja nägin facebookis pilte, kus neil olid militaar ja koolitüdruku kostüümid selles shows, nii et ootan pikisilmi, et seda näha juba..my kind of entertainment ju..aa mis siis veel..tean küll mis veel..meie käisime nädalavahetusel Hong Kongis jee jee.. läksime reede hommikul ja tulime esmaspäeva pärastlõunal tagasi..ekstra superlihtne on sinna minna..istud kiirpaadile ja tunnipärast oled kohal..ja Hong Kong on niiiiiii ägeee..huhuhuuuu..tõesti tõesti on! Muidug on seal niii palju näha, et selle kahe poole päevaga jõuab vähe ja tahame juba tagasi minna aga ikkagi..kahjuks meil ilmaga ei vedanud..tahaks teile küll eputada, et oioi küll mul on siin soe aga kahjuks on viimased päevad olnud ainult 13-15kraadi ja suht vihmane ja no olgem ausad külm ikka.. aga me väga ei last ennast sellest tibutamisest segada..et asi teile selgem oleks siis esiteks Hong Kongi võib piltlikult jagada neljaks: Hong Kong Island, Kowloon, New Territories ja Outlying Islands..meie hotell asus Kowloonis



..see asub üle vee Hong Kong islandist ja Kowloonist võib näha ülivinget Hong Kongi panoraami..Kowloon ise on palju madalam kui central city ja väiksemad tänavamad, palju pisikesi poode ja igal nurgal on onud kes sulle kõrva sosistavad, et sa copy paste rolexit ostaks..selline hästi sagimist täis ja väga palju neoon tulesid ja põnev..esimesel päeval suurema osa uurisimegi seda linnaosa..käisime night marketil ja pärast võtsime metroo Hong Kong saarele ja kesklinna..Soho on hästi armas osa, kus on palju baare ja palju rahvast ja mõnus vibe..tegime dringid ja kaifisime linna..muide Hong Kongis ei ole üldse tunne, et oled hiinas sest niiii palju erinevaid rahvusi on tänaval ja inglise keelega saab täitsa hakkama..või no rohkem kui siin Macaus..teisel päeval tahtsime väga sõita Lantau saarele, kus asub maailma suurim vabasõhus olev pronks buddha..aga peale piiikka metroo sõitu saarele, tuli välja, et cable cars on katki too päev ja sinna muud moodi väga ei saa..aga meie(loe minu) kurvastuse leevenduseks sattus kohe seal kõrval olema suur Outlet kaubanduskeskus..nii et sai natuke shopatud..hihi..väiksed uued kontsaga kingad ja väiksed nunnud madalad kingad pidi ikka ostma ju..pärast vaatasime veel Hong Kong islandil ringi aga Lantaule tahame kiiindlasti tagasi minna, et buddha ära vaadata…seal saarel on Disneyland ka..Morgan teab ühte meest, kes seal kunagi töötas ja arvas, et äkki saab meile piletid..siis ma tahaks küll minna ma pole kunagi käinud Disneylandis juu.. aa muide aitäh Helen kallis, sinu kingitud Hong Kongi ja Macau raamat on absoluutselt asendamatu olnud siin..väga super! No ja siis teise päeva õhtul algasid siis suured Hiina uue aasta pidustused ehk öö paraad läbi linna, mis oli super lõbus ja niii ülerahvastatud..elueest püüdsin alguses pilti teha aga lõpuks sain aru et te võite netist triljon korda paremaid pilte sellest üritusest leida kui minu pooleldi inimeste peadest kunstifotod.. igatahes oli super kogemus just uue aasta aeg Hong Kongis olla..õhtul jalutasime veel nende Avanue of Starsil..mis on siis aasia filmikunsti auks tehtud hollywoodilik tähekesed maas koos nimedega..me teadsime loomulikult ainult Jackie Chani, Bruce Leed ja Jet Li..aga see avenüü jookseb Tsim Sha Tsui lääne promenaadi, mis tähendab et üle vee on see vinge värviline vaade Hong Kongi kõrghoonetele..hästi äge..ja panen kohe pilte ka flickrisse, et näete ise..Hong Kongis on muidugi niiii palju näha veel aga esmamulja oli mulle küll väga super aga samas on see crazy nagu suurlinnad ikka ja natuke oli tore siia Macausse tulla, kus ei ole tunne, et elad maal aga lihtsalt on rahulikum ja keegi ei taha sulle kunagi copy paste rolexit ja fake pradat müüa ..ja äge on, et Hong Kongi on nii lihtne minna siit kasvõi päevaks sest praamid käivad iga 15min tagant ja pooleööni välja..
Täna on nüüd siis teisipäev..esmaspäev ja teisipäev on kõigil vabad, sest see uus aasta on tähtsaim hiina püha..eile käisime õhtul väljas suurema kambaga ja pärast istusime ühe kuti juures kodus aga klubisse pole ma siin ikka veel jõudnud..samas olen muidugi aint üle nädala natsa olnud..homme on Morganil jälle töö mis tähendab, et mina vist lähen hommikul joogasse ja siis paariks tunniks beebikutsudele lapsehoidjaks..poisid palusid, et kui viitsin äkki natuke mängida nendega ja mu jooga koht on nii nende kodu lähedal (no kõik on siin saarel kõige lähedal muidugi) et ainult rõõmuga nässutan kutsusid ju..ma mõtlen, kas midagi on veel rääkimata ka..peale selle, et ootan pikisilmi, et läheks juba uuesti soojaks mul ei ole eriti külma ilma riideid kaasas ja ei taha neid osta ka sest maksimaalselt kolme nädalapärast peaks asjad juba päris suvised olema siin..huh ma ei tea kas te jaksate kõik selle läbi ka nüüd lugeda või üldse ei jaksa aga igatahes kallistused kõigile ja mu preilid kallid, kes mulle siin viimastel päevadel emailinud on ma luban, et vastan varsti..

p.s. see reede on vist kohtumine Red Bulli bossiga..saadan koguaeg universumisse mõtteid, et mu praktika asi ikka teoks läheks..

2 comments:

Pony said...

Cutiepie.. ma loen kõiki su sissekandeid nii süvenenult.. ja tead mul on NII PAGANA HEA MEEL sinu üle :) Kujutan ette kui mõnna ja huvitav sul absull seal kõik on samal ajal kui ma sõidan ikka igal hommikul samat pirta teed pidi tööle ja siis koju ja siis veel tööasju ja ööäöäö.

AGA mul on häid uudiseid ka:):):):) Ma olin juba nii worried nende londonikoolide suhtes kuna Central saint martinsist sian kutse aga London college of fashioni järel aint ootasin ja ootasin ja siis sain teada et mind ei kutsuta ühele alale vestlusele(no se eoli mul varuvariant ka muidugi, aga ma olin nii pettunud... tead küll noh perfektsionist nagu ma olen.. nukker nukker) JA JUST SIIS kui ma murest murtud olin sain teada et mind kutsuti Fashion Journalismi intervjuule ka, mis mu lempar oli ju:):) Ehk siis 23 märts Londonisse intervjuule.. ma panin kõik pagana rõhu sellele alale nii et lets hope for zie best!

Sorry et nii pikk jutt tuli, aga sain aimu, et meilidele vastamisega oli sul mingi keiss:D

Igatahes saadan palju päikest ja ponipaisid.. puss puss! L

Pony said...

BY THE WAY... eee ma TAHAN selle tütarlapsega ka tsättida, kes neid Pariisi moeshowsi korraldas. Pliis

:) hihi