Saturday, February 27, 2010

pühapäeva chilläksin

tsautsau..ma ei tea kuidas koguaeg nii läheb, et nädal otsa ei kirjuta..no väga palju pole toimunud ka nädala sees käisin palju joogas ja neljapäeval oli minu suur break through joogas, sest julgesin lõpuks pea peal seista..küll vastu seina aga ikkagi nii õnnelik olin pärast ja uhke ka.. reedel juhtus selline hirmus asi, et kogemata leidsime maaaaailma kõige ägedama shopping districti Macaus..mitu maksimaalselt vintage poodi..üks kahe noore disaineri pood, kus oli ekstra super lahedaid asju ja siis maailma sürr 8 kordne kaubamaja, mis euroopa mõttes on selline, kust ringiga mööda läheks sest see on täis pisikesi poode, pooleldi putkasid ja tundub alguses et raudselt on jama aint..aga tegelt leiab sealt poodidest super ägedaid hiina ja korea noortekaid riideid.. juhtus selline asi et ma ostsin kahed kingad sest no..vaadake ise eksole..


õhtul läksime välja Kirstini ja Kerilli (tema on on heli director teatris ja temaga kohtusin ka joogas) ja veel inimestega Morgani töölt..istusime ühes eeeriti mõnnas katuse lounges Macau vanalinnas..super mõnna koht ja õues on nii soe ja veinitasime ja jutustasime kuni kella kaheni..kuna Morgan on see nädal pooleldi haige külmetusega siis läksime pärast koju..laupäeva otsustasime, et on vaja täielikult laiselda..peale super maitsvat hommikusööki linnas pakkisime ujumis asjad kokku ja läksime Hard Rock hotelli kolmandale korrusele..seal asub bassein..liivaga võrkpalli väljak..suur mullivann jne..ideaalne riläksimise koht..ja kuigi päikest ei olnud ja päevitada on veebruaris vara ja me olime muidugi ainsad inimesed bassus oli ikkagi väga mõnus laupäev..


täna on isegi päike väljas, nii et peamegi nüüd natuke jalutama minema ma arvan..luban et kohe kui midagi põnevat juhtub kirjutan teile..aa natuke võin teile rääkida inimestest kellega siin veel kokku olen puutunud..hästi põnev on..näiteks Gondola..kes on 47a itaalia mees ja näeb välja nagu steroididel rambo..ehitab, paneb kokku ja on muidu tähtis töömees teatri juures..terve elu on siiani sõitnud kaasa Metallica ja mitme teiste maailmakuulsate rock bändide turneedel ja nende lavasid ehitanud jne..või siis Dean, kes on stage assistant austraaliast ja ennem siia tööle tulekut korraldas kõiki Sydney moeshowsid..ja David, kes on tehnika manager ja ennem seda töötanud mitmel Robbie Williamsi turneel jne jne..super põnev on kõigiga rääkida..minu relv on see, et olen ainus eestlane keda suurem enamus kunagi kohanud on..sellega kahjuks pean piirduma :D märtsis tuleb terve teatritrupp siia..siiani harjutasid nad belgias sest siin ei ole veel saal päris valmis..see tähendab nii umbes 70 tsirkuse artisti on saabumas kui ma ei eksi..ootan põnevusega :) praegu aga kallidpaid

3 comments:

Laura said...

Gondola oleks mu lemmik ilmselt.

Kriss said...

I LOVE, LOVE, LOVE those boots...oh, did i mention that i LOVE those boots!!!!
Well, done Laura:)
K

Laura said...

I KNOW HON! oh and did i mention, et need olid allahindluselt ja maksid eesti rahas 650 krooni..palun aitäh hiina ruulib!! :D