Saturday, February 20, 2010

中國

Kuidas teil läheb? Vaatasin eile ilm.ee et lund ikka jagub jah? No tegelt ma sellepärast, et siin on viimane nädal niiii külm olnud, et lohutuseks vaatsin, et eestis on ikka külmem..teisipäeval oli 9 kraadi ainult, mis on veebruari kuu külmarekord..muidugi tuli külmarekord kui mina siin olen ju! Mõtlesin, et kannatan ära kuni soojaks läheb aga eile ostsin ikkagi suure paksu kampsuni sest vastikult külm oli..praegu tundub, et päike paistab ja järgmine nädal peaks 20kraadi olema juba vähemalt..nii palju siis asjalikku ilmajuttu..

Mis me vahepeal siis teinud oleme..kolmapäev ja neljapäev käisin kaks päeva järjest joogas ja olin taaskord halvatud sest terve keha oli niiii valus...neljapäeval käisin veel päevases tunnis, nii et peale minu oli ainult üks tädi veel, ehk siis väga tuli pingutada sest treener koguaeg käis ja parandas kuidas ikka raskem ja õigem on..tegin seal jooga kohas nüüd kolme kuu kaardi ka..tänu Kirstinile, kes tegi sahkermahker sain Dragone teatri soodustuse ..väga tore igatahes saan siin suureks jooga guruks nii et silm ka ei pilgu! Väga midagi põrutavat polegi rohkem olnud vist..eile ehk laupäeval otsustasime minna Red Marketit ja Three Lamp Districtit Macaus avastama..need on üksteise läheduses asuvad suur suur toiduturg ja siis niisama kõige turg, see asub üsna Macau põhjaosas, nii et istusime bussi (sellesse marsa suurusega) ja hakkasime Red Marketi poole loksuma..kuskil nii 25min sõita..no loomilikult oli mul nii 5minutiga süda täiesti paha ja kui lõpuks kohal olime siis no ei olnud hea olla mitte üks temps..ja esimesene jäi meile ette Red Market ehk suuuuures punases telliskivi hoones toiduturg..kohe kui sisse asutsime siis paremat kätt rippusid kitkutud kui veel peadega kanad ja kõrval kaagutasid puuris eluskanad ja tädi paraskagu just kitkus ühte ja mul läks süda veel pahemaks..pluss see hingemattev “lõhn” ei aidanud ka väga nii, et seekord jätsime oma juurviljad turult ostmata ja suht kiirelt lahkusime sealt..ma ei ole nii kõva maalaps ikka et vaadata kuidas kanadel kaela murtakse jne..korra vaatasime kala ja mereandide korrusele, sest kaladest mul ei ole kahju ja see oli põnev küll..Morgan luges kuskilt, et sellelt turult võib leida kalu, mis on nii haruldased, et neil pole nime ja teinekord ei ole ka kindel, kas neid peaks sööma või ei..igatahes turg on suur suur ja sinna loomaliha korrusele mina enam ei tahtnud minna ja Morgan taimetoitlasena hoopiski mitte..edasi jalutasime Three Lamp Districtis, kus on palju pikki tänavad turuputkasid täis..kuna meid väga sinna bussi tagasi ei tõmmanud, siis jalutasime peaaegu Macau lõunaotsa sillani, kust bussiga koju on kaks peatust..aa pean veel mainima, et siin on lihtsalt liiga palju ilusaid kingi igas poes..selliseid ägedaid ja põnevaid ja erilisi..ülimalt raske on ennast taltsutada aga no ma olen siin veel päris pikalt, et vaatab kaua ma jaksan..



Praegu ei tulegi pähe rohkem uudiseid..reede õhtul käisime Blu Frogis (mis on selline pubi ja resto vahepealne grilli koht väga mõnusa õhkkonnaga) burgeril ja dringil aga me ei viitsind ennast kuskile peole ajada Morganiga..ja eile oli Macaus mingi rock kontsert aga me olime jälle kodused kuivikud..sest terve päeva jalutanud ja väss ja Morgan tegi nii hea söögi ja kõhud olid täis ja no üldsee ei viitsind diivani pealt kuskile hiinlastega trügima minna kontserdile..

Aaa me käisime ju neljapäeval Cirque de Soleili vaatamas ..nende show Zaia , mis The Venetianis mängib…äge oli..ma mõtlen, et noh vingelt lava liigub ja juba suur ja üle saali mingid akrobaadid lendavad jne jne..aga ma vist ootasin rohkemat..et on veel imelisem ja muinasjutulisem jne ja minu jaoks rikkus palju ära, et seal oli mingi klouni number vahel..alguses ennem kui show hakkas siis ka see kloun hüppas seal ringi aga see oli okei et tõmbad nagu rahva käima vms eks..aga siis keset showd kui kõik on võimas ja suur ja inimesed teevad imeasju siis on järsku täispikk klouni number..kus lollaka soengu ja suurte kingadega onu üks teeb nalja ja tõmbab mingeid pulki püksist välja ja kukub ninali ja saab jalaga perse jne..no väga basic klouni huumor ühesõnaga..ja millegipärast see niii väga tõmbas mul meeleolu alla, et lõpuks mäletasingi kõige selle vägeva vahelt seda ühte numbrit, mis mulle ei meeldinud..kuigi kõik tsirkuse numbrid olid väga põnevad ja lahe oli, et muusika ei tuld plaadilt vaid bänd ja laulja olid..vot igatahes Morgan ütles iga numbri peale, et meie shows tuleb see nii palju vägevam..meie kondiväänajad on nii palju hullemad..meie trapetsite peal nad teevad raskemaid asju..jne jne nii et ootan juba väga, et nende artistid, kes alles märtsis siia tulevad juba jõuaks ja ma saaks midagi näha ..teinekord kirjutan pikemalt, milline see Dragone show nimega The House of Dancing Water, mille juures Morgan töötab, välja hakkab nägema..praegu aga lähme vist Taipa Villagesse hilisele hommikukohvile..kallid teile!

1 comment:

Laura said...

Täitsa üllatus, et Cirque de Soleil ei olnudki nii äge. Eks ootused ilmselt olid ka suured. Aga vähemalt nähtud, väga äge. Ja kui see 9 kraadi sinu meelel morniks teeb, siis eile käisin tuisuga väljas ja mõtlesin,et Eesti võik lasta ümber nimetada Alaskaks. Pai oled.