Saturday, February 6, 2010

ma olen kohal!

ma olen hiinas juu..jee jee..loomulikult kohe kui hong kongis sain endast välja kirjutada tallinnas toimunud jamad algas uus draama ju..jah lõpuks juhtus ka minuga see, mu kohver on kadunud..aga seda nad avastasid 30min ennem kui pidin praami peale minema..ütlesid, et ei praamile me ei saa teid lasta, et oodake kuni lennufirmast keegi tuleb teiega rääkima..seda onklit ma ootasin 20min! ja siis rääkisin talle milline ilus hall ja roosa lipsuga kohver mul on..ja siis kui temaga jutu lõpetasin oli kell 09.55..tormasin siis rongi ootama, mis muidugi saabus alles 4min pärast..lõpuks kui jõudsin praamisadamasse oli kell 8min 10 läbi ja ma suht lootust kaotamas (meie saarele ei läind laupäeval kaks tundi praami peale seda) ja siis koridori lõpus nägin oma gateis mingit onu kohmerdamas ja tormasin nagu hull oma miljon kilo kaaluva käsipagasiga ja mõtleks onu ütles, et oota ma proovin helistada, et äkki nad ruttu lasevad silla vms alla..ja midagi pidi ju hästi minema, et saingi praamile vähemalt..kohvrit on muidugi hiljemalt esmaspäevaks VÄGA vaja, sest seal on dokumendid, et Morgani töö saaks meie viisa asjad korda ajada aga saatke positiivseid mõtteid, et äkki ikka homme ülehomme tulevad mu asjad minuni..käsipagasis olid ainult paar piduliku kleiti ja kontsad ja raamatud ja selline värk, et noh eks ma siis homme lähen ostan puhta särgi selga kui tundub, et lootust pole veel saada asju..või käin oma sätendava pidu kleidiga nagu saikopea :) muidu korter on meil väga avar ja mõnna..ja natuke jalutasime ringi ka..hullumaja kui suured need kasiino kompleksid hotellide ja shopping mallidega on.. nüüd on siin õhtupoolik ja lähme kuskile sööma..hoian teid kursis kuidas siin asjad laabuvad..kallistused

L.

4 comments:

eero said...

uan pousitiv thoot!

Merli said...

minu kõige positiivsemad mõtted on Sinuga- et kõik kõige paremini läheks ja et Su roosa lipsuga kohver Sinuni jõuaks.

Pony said...

Jei mudugi jõuab alati jõuab.., mulle toodi ka kohver tais mingi phuketile ikskohta ära .. mis siis et kommunikatsioon transfeeriga toimus mingi 3 sõna abil: bag ja home in chalong :D OLE TUBLI LOORABEIB=)

laura said...

jaaa! sa oled muidugi eriliselt taibu ka, et sellised paberid suurde kotti pistad ;)
aga et siis seni, kui kohvrit pole tulnud, palun ilusaid korteri pilte! pai.