Sunday, February 7, 2010

teine päev on pühapäev

fanfaari helid kõlagu, sest teie positiivsed mõtted ja minu wishful thinking tõid täna mulle kohvri ju..oh kui mõnna oli asju lahti pakkida ja ehteid rippuma panna ja välja mõelda, kus saab olema iga asja koht järgmised kuus kuud..kohe kui asju rohkem muutus kodu ka kodusemaks, sest siin on ikka palju ruumi ja muidu kuidagi kõle..laen just pilte ka flickrisse aga neti ühendus jätab soovida siin kahjuks..täna muidu pool päeva sadas niii suurt padukat ja müristas aga no soe oli ikka 19kraadi aga peale lõunat läksime kõrval asuvale Macau mainlandile, mis on suurim osa Macaust (10min takso sõidu kaugusel)..seal on kõige saikomad hotellid ja jalutasime kaubamajades, mis on sellised a la museumi tunnet tekitavad sest kõik on valge ja ulme ja fänsi ja poed on aint Gucci ja Versace ja Fendi ja Miu Miu ja Rolex jne jne jne..ja need on kuskil 4 kordsed need kaubamajad ja asi millest ma aru ei saa on, et kuidas saab olla näiteks 3 keskust kõrvuti, milles igas ühes on hullult suur Gucci pood ja neile kõigile jagub kliente! igatahes oli kipa vaadata..piilusime kasiinode saalidesse ka aga mängima ei kisu, sest ma ei ole siiani veel aru saanud, milles see hasartmängu võlu seisneb.. aga meie kodu saarel Taipal käisime sellises keskuses, kus ma kahjuks avastasin, et on mu kaks lemmik kingapoodi..Steve Madden ja Nine West...see ei ole hea! ja sinna ma oskan ise minna ka veel..aga ega midagi kasvatame iseloomu ja ei shoppa! suurejooniline plaan oli saabumise puhul juustukooki teha aga siin ei ole ju hapukoort pluss kolm poodi läbi käidud ei leidnud ka vanilje suhkrut..varsti saab näha, kuidas mu impro maitsestamata jogurit ja värkidega välja kukkus..järgmiseks nädalalõpuks mõtleme kindlasti Hong Kongi minna..ei jõua juba ära oodata, et seda näha..veel polegi rohkem midagi juhtunud aga mulle lihtsalt nii meeldib teie jaoks blogida :)

L.

5 comments:

kaire said...

Tsauki kulla, vaga tore et kohver kohal ja avastad vapralt Macaud! Krissu ja uldis olid just londonis külas ja lendasid tana tagasi Riiga... Meil oli vaga lobus ja eile kaisime Broadway cast'ga Cat on a Hot Tin Roofí vaatamas - James Earl JOnes was fantastic in it!! uusi huvitavaid seiklusi siis sulle ka ja anna teada mis numbri pealt sind katte saab voi millal skypeda hea... kalli, Kaire

laura said...

Vahest leidub teil kuskil seal mõni väike venelaste toidupood (kui seal üldse väikseid kauplusi eksisteerib :), kust juustukoogi jaoks vajalikku kaupa saada. Näiteks hapukoort siis (smetana).

laura said...

Teil on väga kena korter, lemmik on muidugi sinu buduaar :)
Aga kus sa seda kooki küpsetasid? Köögist küll pilti pole ju :)

Laura said...

ekstra tähelepanelik oled Laura..palun vabandust ma unustasin köögi pildi panna aga mine nüüd vaata kõik on olemas! ja muide jogurtiga oli ka okeika juustukook..rohkem igatsen vanilje suhkrut..aga küll ma tuterdan siin ringi ja leian mõne uue poe :)

laura said...

Peen! Ma olen parema puudumisel jahvatanud suhkrut ja vaniljekauna, päris meeldiv asendus.