Friday, May 21, 2010

fääshioon

warning! järgneb väga girly postitus!:D

üldiselt ma olen lihtsalt nii rõõmus eduka shoppingu üle et ma pean seda kuskile jagama..ma olen terve ELU otsinud ilusat pikkade pükstega playsuite (no terve elu on piisikene liialdus ainult)..tegelt ka väga väga kaua ja üldiselt hakkasin arvama, et see on lootusetu juhtuma ja minu bootyliciousness ei näe kunagi hea välja neis..kuni ma nägin paar päeva tagasi ühes macau butiigis ühte ilusat eksemplari..ma ei suutnud uskuda, et see oli veel ideaal värvi (mul on suur neturaal ja nude toonide vaimustus praegu) ja olin juba käest ära panemas, sest nagunii on mulle väike ..aga ei raatsinud ikka ja proovisin ja juhuuu..ilutulestik ja raketid ja rõõmu hundirattad!!! eile käisin oma uue lemmikoutfitiga sushil ja drinkidel! :)



3 comments:

jose ignatsio said...

väääga ilus :)
oh ja drinke tahaks kaaaa....

isiil said...

nii stailishh mänguülikond :) ja ma olen häppi et sa oled häppi et selle said endale muahh

grete said...

oiii kui iluuus :) :)