Wednesday, May 26, 2010

heia heia hoo

oeh ma olen niii mitu päeva tahtnud juba kirjutada agaa..meil on külalised..Morgani sõbrad rootsist..Marcus, kes on Morgani tattood teinud kõik ja Andreas, kes on piercing artist (eesti keeles augustaja? ) mõlemad on suht üleni tattoveeritud ja näevad sellised välja, et inimesed vaatavad järgi..Andreas, kes on peenike tagasihoidlik ja väga sõbralik näeb eriti kriipi välja..tal on igast imeasju nagu keel, mis on otsast tehtud nagu ussil..ja armistatud mustrid seljal..ja need suured venitatud augud kõrvas ja kuldsed kroonid mõlemal kihvhambal jne jne..naljakas kuidas inimeste välimus võib nii petlik olla..kahjuks ma pole nendega koos veel pilti teinud..igatahes kuna rahvast on rohkem meil siis on keegi koguaeg arvutis ja ma pole lihtsalt saanud aega kirjutada.. ja veel naljakam on kuidas hiinlased selliseid inimesi, kes on tähelepanu äratavad ei julge vaadata siin aga mind ja Morganit koguaeg tänaval jõllitatakse..ükspäev poes järjekorras seistes üks tädi jõllitas niiii kaua meid et lõpuks morgan keeras otse tema poole ja ütles suure naeratusega HELLO..ja siis tädi nii ehmatas et läks teise järjekorda.. :D

no kurat..jõudsin ainult selle kirjutada ja Marcusel oli vaja netti ja ta nii kaua tegi oma asju, et nüüd on kell pool kolm öösel ja ma enam ei jaksa kirjutada ju..homme proovin aega leida et rääkida teile Movin Melvin Brownist ja oma juuksuris käigust!

No comments: