Tuesday, May 18, 2010

Kairo vol 2

ma tean ma tean, et maailma kaua pole ma kirjutanud aga jõudsime Macausse tagasi pühapäeva hilisõhtul ja terve esmaspäeva olime mõlemad Morganiga täiesti zombied ja ainult magasime ja uimerdsime ja täna ma käisin hommikul joogas ja pilateses ja Mateiga (see border kolli kutsikas) jalutamas pikalt ja just nüüd jõudsin koju ja kohe hakkas blogima..esiteks ma vaatan, et unustasin ära eelmise jutu juurest veel ühe seiga..nimelt on mu pass tehtud 2006 aastal..ehk siis on passipildil tumedad juuksed ja tukk..aga no muidu olen omaarust ikka enda nägu ju..ennegi on piiril selle üle naljatatud või ära märgitud, et oi teist värvi juuksed aga probleemi pole kunagi olnud..kuni Macau Zhuhai piiril noormees passikontrollis võtab mu passi ja vaatab pilti ja ütleb peale 2min uurimist..IS NOT YOU!..mina vahin lolli näoga, et mismõttes..minu pass on, et teine soeng ju lihtsalt..ja noormees vaatab ja vaatab ja vaatab ja ainult raputab pead ja ütleb IS NOT YOU PICTURE!..no tere tere idioot..kutsub siis peale 5min ühe teise naise..mina rõõmustan juba, et ohh nüüd saab minema..ei naine on sama loll..vaatab pilti pea viltu ja siis ütleb, et not you on the picture..ja nõuab muud pildiga dokumenti..aga mul ju üldse aint id kaart on ja ma ei võtnud seda kaasa..sest miks mul peaks seda vaja olema kui mul pass on..ja kehitan õlgu, et mul pole muud..võtan rahakoti välja ja näitan talle oma nimega pangakaarte ja asju ja tema vahib tuimalt otsa mulle ja nõuab ikka teist dokumenti..et kuidas ei ole..no ei ole noh..kokku nad kahepeale vist ikkagi ei uskunudki, et see mina olen aga peale 10min passimist lõid mulle ikka templi ära ja lasid minna..täitsa sürr..ma juba olin täiesti mures, et misasja ma nende peale hakkan siis nüüd.. peale seda igas piiripunktis olin nii mures, et jälle äkki It is not me..aga mujal oli kõik okei aint hiinlased on lollid..

nii aga reisist edasi..teine päev oli teisipäev ja Morgan jõudis töölt koju hommikul kell 6 ja kuna mina ärkasin kell 9.30 juba (ajavahe andis natuke tunda ja kaua ei saanud magada seal kordagi) siis Morgan arvas, et mis ta ikka magab ja tuli ka minuga hommikustsööma..ta on väga nõrk magaja..vastupidiselt minul, kes ma olen magamises üsna professionaalsel tasemel..ühesõnaga kell kaks läks Morgan tagasi tööle ja ennem seda pikutasime bassu ääres ja ajasime inimestega juttu..läksin temaga kaasa sinna ürituse kohta, sest seal oli catering lõunaks ja pealegi kibelesin juba püramiide näha..ürituse alalt avanes selline vaade..



sõin koos Morganiga ja tuterdasin natuke ringi ja siis hakkas seal igav sest kõik olid asjalikud ja ehitasid rada ja värke ja tahtsin hotelli tagasi..see buss mis meid tõi ei old parasjagu seal..Morgan ütles, et ahh mis sa ootad et jaluta hotelli..sinna on kuskil max.15min jalutada ja põnev ka püramiidide vahelt..ma ei tea miks mu oma pea ei töötanud ja mõtlesin, et kui Morgan ka nii kindel on, et see kökimöki siis ma jalutan..no ma olin niii tipp närvis kui hotelli jõudsin, et et seda ei saa kirjeldada..egiptuse mehed on nagu kiunuvad kodutud koerad sul sabas koguaeg..terve teee karjuvad ja hüüavad ja üks mees kaamli seljas näites sõitis mul kuklas 5minutit..jne jne..ma hoidsin ennast niii tagasi, et mitte FUCK OFF neile röökida..lihtsalt käed rusikas, kuri nägu ees rühkisin hotelli poole..viimased meetrid peaaegu jooksin, sest mul oli niiiii kõrini neist..ses suhtes, et seal on palju turiste ja inimesi, et otseselt hirmu ei ole aga lihtsalt niiii tülgastavalt rõvedad on nad oma käitumisega, et mul läks selle päevaga ära igasugune isu Kairot näha kui ma seda üksi peaks tegema..nii hea meel oli hotelli jõudes Liisi skypest leida..sain ennast natuke rahustada talle kirumisega..

lõpuks meelitas mind päike ikka bassu äärde ja seal oli Amy (ühe sõitja naine, üks väheseid keda teadsin juba ennem) ja hängisin temaga kuni Morgan õhtul töö lõpetas..ssiis läksime järgmist hotelli restot proovima ja sõin niii head lambaliha kebabi, et kõik päeva tõmblemine läks meelest..

Kolmapäeva hommikuks oli mul juba plaan..olime Amyga rääkinud, et tahaks ikka püramiidide sees ka ära käia ja üldse oleks vaja giidi, et poleks lihtsalt "oi näe püramiid" emotsioon vaid saaks põnevaid asju teada ka..selleks, et püramiidi sisse saada peab kell 8 juba väravas olema sest kokku müüakse ainult 150 piletit päevas..niisama väljast vaadata saavad kõik muidugi..igatahes algselt pidi meid grupis olema 7 inimest aga 7.30 kohtumine lobbys oli vist paljudele liig nii, et lõpuks olime minejad mina, Amy ja Hoodie ( Amy on Robbie Maddisoni naine nagu ennem mainitud ja Hoodie on Robbie Maddisoni mehaanik) Morgan tahtis niiii väga tulla aga pidi kell 9 tööl olema..saime oma giid Akhmediga kokku ja ostsime piletid..me olime kõik heas tuju ja tegime palju nalja ja lollitasime aga Akhmed on arheoloogiks õppinud ja võttis asja väga väga tõsiselt...mis tegi meile veel rohkem nalja..ja alguses tundus, et Akhmed natuke solvus meie peale..sest Hoodie ütles koguaeg, et raudselt need püramiidi on ikkagi ufode tehtud ja Amy segas koguaeg ta jutule vahele oma küsimustega ja mina naersin nende kahe pärast..aga ta harjus varsti ära ja oli lõpuks maailma parim giid..just sellepärast et ta ei püüdnud olla äge või naljakas vaid oli üsna kuiv ja selline tähtis aga see kukkus kuidas eriti naljakalt välja tal..igatahes kui algselt arvasime, et oleme kuskil tunni või poolteist püramiidide juures siis täna Akhmedi põnevale jutule olime kokku üle kolme tunni ära..ja saime väga targaks..ja Akhmed oli väga rõõmus, et me nii huviga kuulasime..siin mõned pildid



Akhmed rääkis, et kui keegi sulle midagi ulatab tuleb alati parema käega võtta ja astumist tuleb ka alati parema jalaga alustada..sest kui vasakuga teed neid asju siis ei saa taevasse!! siin mina Hoodie ja Amy alustame astumist parema jalaga :D





mina ja Amy kuulame Akhmedi tarkusi..



aa ja noo The Great Pyramidi läksime sisse ka ju..oh sa kurat kui hirmus see alguses oli..nii hirmus, et Amyl(kes on rase) tuli klaustrofoobia peale peaaegu kohe kui tunnelis ronima hakkasime ja ta läks välja..mul oli hea meel, et Hoodie ikka tahtis edasi minna sest üksi ma poleks julgenud..väga kitsas ja madal ja hirmus on..see ruum, kus muumia vanasti oli on muidu kõrge ja mitte väga suur ja täitsa tavaline kiviruum..aga ronimine oli küll selline, et kui peatusid ja hakkasid vaatama, et kus sa oled siis tuli selline lämmatav tunne peale, et nii väikses ruumis kuskil suure püramiidi sees..




ühesõnaga olime me kõik Akhmedist väga vaimustatud ja üli heas tujus kui hotelli tagasi jõudsime..sõime Amyga koos lõunat ja läksime väiksele uinakule, et pärast veel natuke päikest võtta..Morgan pidi õhtuni tööl olema sest järgmine päev oli juba treening sõidud ja kvalifikatsioon, nii et kõik pidi valmis saama..

Morgan on maailma rahulik inimene üldiselt..ja ma pole kunagi näinud, et ta millegi pealt väga närvi läheks..no seal ta oli too päev niii tipp närvi läinud lollide laiskade ja mitte midagi oskavate egiptuse töömeeste peale, et karjus täiest kõrist..mitte sõnu aga lihtsalt röökis..see oli peale seda kui üks egiptlane tahtis masinaga tõsta materjale, mis olid juba maandumise alla kinnitatud ja suutis sellega maandumise kõveraks painutada..üldiselt nädala lõpuks ütles Morgan ainult, et ta poleks kunagi uskunud, et on uhke, et ei läinud kellegile kallale aga et peale seda Egiptuse nädalat on täpselt selline tunne..töömehed tulevad kella 9 asemel kell üks ja teised peavad ootama..jne jne

homme tuleb vol 3 praegu ma lähen teen tomati suppi sest morgan tuleb kohe töölt koju..juheii!


kallistused kõigile!

2 comments:

Helen said...

dziiiiiisas see passi lugu oli küll scary, täitsa stuuuuupid on need hiinlased siis ju :D

isiil said...

hihi.. oi näe püramiid! tohoh tonti. sa nii armsalt kirjutad ikka..ja ma väga naersin, kujutades ette teie tuuri giidiga, ja nalju ufode püramiidide ehitamise kohta:)) miss miss miss ju ja naudi edasi :*