Friday, May 7, 2010

uudised

no enam ma ei tea, mis mõelda..eile ütles see arst, kes esimesed uuringud tegi Morganile, et noh ikka see neljast halvast kõige hullem on, et tal on kopsus väike rebend ja lennata ei või..aga Morgan ütles et tal on väga vaja ja siis saadeti ta teise spetsialisti juurde et kui ohtlik see on..see vaatas kopsu pilte ja ütles, et tema ei näe küll mingit rebendit..ja et kuna Morgan saab sügavalt hingata ilma et väga valus oleks on ebatõenäoline see kopsu augu värk..ehk siis jälle ei teadnud, mis viga on..aga teine arst ütles, et kuna tema ei teinud neid uuringuid siis ta ei saa tühistada esimese arsti diagnoosi, nii et täna hommikul, kolmas päev järjest, Morgan läks uuringutele..ta just saatis mulle sõnumi, et lubatakse lennata aga no ma ei tea, mis tal siis viga oli..igatahes tahtsingi ainult teada anda, et lähme ikkagi homme Egiptusesse :) ma lähen nüüd outfitte valima..tsutsufrei kullad!

2 comments:

Pony said...

Olge tublid tsutsufreid... laura ma tahaks sinuga täiega skaipida kaa kui sul aega on... AGA siin on üks aga, mu mikker on pekkis ja sa ei kuule mitte ponihäält vaid meesroboti häält ja see ehmataks su ära.. nii et ma pean kähku korraliku mikkeri sebima. Aga mõnnat reisi ja ma juba vaatasin ja kadestasin seda bassupilti kus sa varsti peesitad ja nii :)

väga mõnna elu.. ole tubli :*

Kriss said...

loodan, et teil seal kóik hásti ja lend láks ok ja Morganil juba parem!!!
Kallid
K