Wednesday, May 12, 2010

Kairo vol 1

hallopallo!

mul hakkas bassu ääres nii palav lõpuks, et tulin tuppa ja mõtlesin, et kirjutan teile natukene muljeid..nii nii esiteks oleks tarvis pajatada, kuidas me siia saime üldse..pidime ju Hiina sõitma ja lennujaama minema Guangzhous..lend läks meil õhtul kell kaheksa aga Morgan ütles,et kuna nii palju asju on olnud justkui selle vastu, et ta egiptusesse jõuaks lähme parem kohe hommikul teele.. esiteks ei tea kunagi palju aega läheb Macau Zhuhai piiril..ja kuigi internet ütles, et bussijaam on kohe piiri lähedal ei olnud me nii väga kindlas enda võimetes, see kiirelt üles leida..nii et hakkasime kuskil 11 paiku hommikul kodust liikuma.et oli pühapäev ja hommik läks piiril üllatavalt kiiresti ja olime juba 40min pärast Zhuhais..natuke aega tiirutamist ja pärimist ja leidsime ka bussijaama väga kiiresti üles..ise ka ei uskunud aga saime juba kella 12 bussile pileteid ja kõik läks nii valutult, et lausa imelik hakkas..mina kustusin suuremaks ajaks unne aga Morgan terve tee uudistas Hiinat..me täpselt ei teadnud kaua see buss sõidab..aga kuskil 3 tundi olime sõitnud kui lennujaam paistma hakkas..me veel naersime, et 4 tundi ennem lennujaamas olla on küll meie mõlema rekord.. ja esimene peatus oli bussil kohalike lendude terminali ees..me olime laisad ja arvasime, et kui see juba lennujaama buss on siis peatud kindlasti ka rahvusvaheliste lendude terminali ees..igaksjuhuks läksime bussijuhilt küsima..onu ei öelnud ei tea ega ei..vaid väga julgelt YES YES..küsisime veel korra üle, et next stop international flight? ja onu ütles uuesti suure naeratusega YES YES..no istusime siis maha ja no mis te arvate mis juhtus..muidugi buss keeras ringi ja sõitis ära lennujaamast ja ennem kui jõudsime püsti hüpata olime juba kiirteel ja bussijuht meid maha panema ei nõustunud..no nuta või naera aga istume bussis ja ei tea et kuhu me nüüd siis sõidama..täitsa sürr..õnneks oli meil nii palju aega, et otseselt muretsema ei pidanud veel aga nõme tunne oli küll..õnneks buss peatus linna jõudes ehk siis kuskil 40min pärast ja võtsime siis sealt takso ja sõitsime tagasi lennujaama..ennem kui üldse lennukile lasti olime mõlemad juba nii väsinud..aa käisime lennujaama mcdonaldis söömas ja müüja, noor peenike aknega hiina poiss, vaatas suu ammuli Morgani tatoveeringuid ja ütles siis imetlus hääles..wow you are cool!! hahaha..ühesõnaga tehke kõik palju värvilisi tattoosid kui tahate ka coolid olla :D

nii aga kõigepealt siis neli tundi Bangkoki seal natuke ootamist ja siis kümme tundi Kairosse..öäk..nii ebamugav oli kuidagi seekord ja Morgan magas norinal ja mina ei saanud üldse unele..eriti aeglaselt läks lend..kohale jõudsime kell 6 hommikul ja siis sõidutati meid hotelli..Morgan mu vaene superman pidi sama hommik kell 9 tööle minema juba..nii et sõime hommikust ja mina läksin uinakule ja tema tööle..magasin paar tundi ja uimerdasin sujuvalt meie maksimaalselt mõnusa hotelli bassu äärde..siinkohal peaks vist hotellist natuke rääkima.. Mena House Oberoi asub Giza linnajaos ehk siis hotelli rõdult võib püramiide vaadata..püramiidid ja sfinks on umbes 10min jalutuskäigu kaugusel..räägitakse, et see on üks kuulsamaid traditsioonilisi hotelle..ehitatud 1869 lossiks ja hiljem siis hotelli lisand juurde tehtud..hotell on kuulus ka näiteks sellepoolest, et Agatha Christie raamatute tegevus on aset leidnud siin hotellis..suured lilleaiad ja väga maksimaalne egiptuse stiil..restorane on hotellis kokku 5,kahes oleme käinud ja mõlemad olid imehea söögiga! õhtuti võib minna ka tunniajasele tuurile, kus tutvustatakse lossi ruume, kuhu muidu ei saa ja näidatakse kõik ägedamad kohad hotellis..kavatsen sinna tuurile vist homme jõuda..ühesõnaga on see küll kõige ägedam koht kus Kairos ööbida!

nii aga tagasi päeva juurde, päevitasin siis tublisti kuni kella nelja paiku tuli Morgan..bassutasime veel natuke aega kuni läksime varajasele dinnerile..sest Morgan südaöösel tagasi tööle minema..mul ei olnud südant nõuda, et teeme midagi või lähme kuhugi, nii et lasin tal parem magama minna paariks tunniks, kuna ta pidi hommikul kella kuueni töötama..

kirjutan mõni päev edasi mul praegu tuli tukk peale..

ja pildid lisan ka kindlasti millaski..pole veel väga hoogsalt pildistanud..väga piinlik ma tean :D

Helen said...

hahahhahaha mulle meeldis see teie bussi sõit niiii naljakas oli, kujutan teie nägusi ette seal bussis ja ei tea ka veel et kuhu ja millal sind maha pannakse, päris hea, normaalne bussijuht :D nuu siis ikka tasus ära see 4 h varem jõudmine :D paii paiiii
muahhhhh

isiil said...
This comment has been removed by the author.

kalliii, mul lihtsalt nii heameel, et sa nii uhkes mõnnas, ajaloolises hotellis oled keset seda minge-palun-mu-ümbert-ära emotsiooni tekitavat kohalike meestepõrgut... ja muidugi hull, mis mootoriga Morgan on sul..sa peaks ka end updeitima Wonderwomaniks, sest ta tõesti on sul ikka superman ju..huhh..ja ma vingun et olen väsinud..väike reality check tuli ära:)) olge musid ja võtke kõik püramiidid kaasa. ilusad maastikukaunistused aeda :*

Laura said...

Peaks välja uurima, mis see YES tähendab hiina keeles. Leidsin eile maailma ilusama pildiga postkaardi postkastist, jeeeii. Paid

Kriss said...

Kui mul meenub, siis Laura sa oled kunagi yhest londoni lennujaamast ka móóda tuhisenud:):)

kallid teile- meil tána mingi +20 kraadi - yeeee!

Helen said...

kuule millal juba vol 2 tuleb?