Thursday, May 20, 2010

Kairo vol 3

esiteks ma pean alustama täiesti ebaegiptuselise asjaga..ärkasin paar tundi tagasi ja tundsin et eile ashtanga + hatha jooga klassid olid mul kõik valutama pannud ja üldse ei viitsinud plaanitud jõusaali trenni ette võtta..venitasin ja venitasin siin diivani peal ja juurdlesin, et äkki ikka ei lähe kuni lõpuks ikka panin riide ja läksin kohale..meie jõusaali saab sisse uksekaardiga..ja tervist muidugi oli uksekaardija lugeja neil täna katki ja keegi ei saa jõusaali..ja nüüd ma olen peaaegu et kurb ja pettunud, sest ma juba ju läksin ja saandki trenni teha..jamaa!! nii ok sain vingumise oma süsteemist välja ja asun viimase reisikirjeldus peatüki juurde..

kolmapäeva sai räägitud ja nüüd on jäänud ainult kaks päeva..neljapäeva hommikuks, minu suureks rõõmuks oli plaanitud lausa ühiskülastus Egiptuse ajaloo muuseumi..see oli just see number 1 kuhu ma minna tahtsin, sest muuseum on üüülisuur ja muumiaid ja vaaraode träni täis ja ma väga ootasin, et näha seda kõike..kuna nüüd olid kõik sõitjad kohal siis mindi suurema grupiga (Morgan muidugi ikka pidi tööl olema ja ei saanud tulla) aga nüüd sain tuttavaks ka Andre Villa ja tema tüdruku Michaga..kes on Morgani head sõbrad juba viis aastat ja elavad talle väga lähedal hispaanias..muuseum oli huuvitav ning palju oli õpetaja Meeri kunstajaloo tunni flashbacke..ainus asi, mis mind närvi ajas oli tolle päeva giid..ta oli tark ja puha ja 20aastat giidina töötanud..AGA.. ma ei tea kas asi oli selles et enamus grupist olid nokamütsidega ekstreem spordi kutid või mis aga ta nii jubedasti püüdis hip ja noortepärane olla ja koguaeg sellised kahemõttelisi nalju teha, et no onu katsu kokku võtta ennast.. näide..seisame vaarao Ramessese kuju juures ja ta ütleb, et see on Ramesses aga mina kutsun teda RameSEX sest tal oli üle 200 lapse.. ja siis teeb sellist vastikut dirty vanamehe nägu..öäk! mina Amy ja Hoodie ainult iga 15min käisime üksteisele ütlemas I MISS AKHMED! aga selle onkli nalja välja jätta oli kõik väga põnev..

mina ja Amy muuseum ees :)


siis oli aeg hotelli tagasi minna natuke päikest võtta ja kella kuuest kvalifikatsioone vaatama minna..need ei ole veel avalik üritus, nii et hea rahulik istuda ja ei pea kellegagi trügima..kuna vahepeal läks elekter ära ja sada muud jama ilmes veel siis kõik asi sai lõpu alles südaöösel ja polnud muud kui kiiresti süüa ja unele minna..

reede oli ürituse päev ja imede ime Morgan oli vaba kuni kella kuueni õhtul..nii et ujusime ja pikutasime bassu ääres ja sõime hotelli päikese lounges imehead pizzat ja siis tegime väikse powernapi ja Morgan läks tööle..mina ei viitsind nii vara minna, sest üritus hakkas alles kell kaheksa..kell seitse läksin istusin bussi, mis pidi hotellist evendile viima(nagu ennem mainitud oli see tegelt maksimaalselt 15min jalutuskäigi kaugusel aga ma ei taht enam kuskile minna hotelli värvatavest üksi) aga ega minu pisike blond pea siis ei tuld selle peale ju, et kõik maailma autod tahavad sinna minna ja ummik ei ole isegi õige sõna vaid tundus nagu autod oleks pargitud teedele ja ei liigu üldse..sellegipoolest istusin kannaltikult bussis kui see seal meeteri jagu edasi jõnksutas..olime võibolla liikunud 200m kui järsku bussi kapotti all hullult tossama hakkas ja kogulugu buss andis otsad..nii et pidin ikka kõndima sinna..aga nüüd oli ju igal pool rahvast ja jube trügimine ja kümme miljon turvakontrolli kuna pidin minema sealt kus tavainimesed, mitte crew sissepääsust kuhu buss oleks viinud..kohale jõudsin 40min pärast alles..Morgan oli juba täiesti mures ja mitu inimest oli tööle pandud et mind leida ja hotelli helistatud jne jne.. aga lõpp hea kõik hea ja kohal olin ma täiesti parajasti ennem kui võitslus hakkas..nüüd mõned pildid siis

see on vaade kui alles hakkasin jõudma põhiväravateni


sõitjad tulid alguses sisse kaamlitega:


Mina ja Micha ootame finaali (Micha peika Andre oli finaalis aga tuli see etapp teiseks)


sõitmisest ei ole mul pilte, sest kui on üks asi mida olen poole aastaga õppinud on see, et ükskõik kui väga sa ei taha jäädvustada seda hullust, mis nad oma motikatega teevad, siis pisikese seebika kaamerega pimedas ja tulede välkudes ei ole see lihtsalt võimalik..igatahes oli kõik äge ja põnev ja inimesi oli üle 11 tuhande olnud..ja kui kõik läbi tuli kiirelt hotellis riided vahetada ja afterpartyle sõita..afterparty oli ägedas õue lounges Niiluse ääres..

neil on aastaid juba selline komme, et ühe hetkel hakatakse üksteisel särkide varrukaid ära tõmbama..ja sellest ei pääse keegi..ja siis kellel on pea ümber kõige rohkem teiste särkide varrukaid see on kõige kõvem mees muidugi..


peol oli ka päris suur seltskond vene ajakirjanike, kuna järgmine red bull x fighters on moskvas..ja muidugi kui kõik sõitjad olid üksteise särgid ära lõhkunud juba siis mindi teiste kallale..ja enamus võtsin naljaga seda ikka..üks vene onu pistis peenikese häälega kisama et this is cavalli! aga no see muidugi kedagi ei peatnud..agaa..seal oli üks überpaks jõehobu moodi vene mees ja siis kui nad mitmekesi tema kallale jooksid siis idikas lõi jalaga..aga mitte nagu naljaga, et rabeleb vaid I HATE YOU moodi ja selle löögiga sai muidugi Morgan pihta, nii et tal siiamaani on suur sinikas puusa peal..pärast ainult arutasime et jumal tänatud, et Morgani sõber Jimmy sel hetkel seal pold, sest ta oleks kohe kallale läind sellele mehele ja see poleks üldse hästi lõppenud kõik..igatahes vene jõehobule jäi tema kole valge särk selga sest sellise jobuga ei viitsind keegi rohkem tegeleda..

kõik oli lõbus ja tore ja isegi hea söök oli laual kuni kell kolm (me jõudsime sinna kuskil pool kaks) pandi muusika kinni ja öeldi, et pidu on läbi..kogemata olid egiptuse red bulli inimesed jätnud selle korraldajatele ütlemata muidugi..kõik olid just peohoos ja hästi see ei mõjunud..igatahes peale pikka sebimist saadi enamus inimesi bussi ja sõit pidi minema järgmisesse kohta, kus pidu edasi läheb aga kahjuks umbkeelne egiptuse bussijuht ei olnud päris hästi asjast aru saanud ja buss peatus lõpuks hotelli ees..terve see testosteroni täis seltskond lasti bussislt välja ja keegi ei teanud, et kus see järgmine afterkas siis peaks olema..kuna asi ei liikunud kuskile siis natuke ajapärast otsustasime me Morganiga unele ära minna..ta pidi järgmine hommik kell 10 olema juba tööl, et hakata kõiki asju kokku pakkima..

muud ei olegi rääkida..laupäeva päeva kui Morgan töötas võtsin mina veel päikesest viimast ja õhtul hakkasime tagasi tulema..aa kuna "tark" hiina tädi viisa offices, kus ma käisin meile viisasid tegemas, et guanzhoust saaksime lennata ei saanud minust aru..kuigi ma ütles kümme korda, et meil on vaja mitmekordse sisenemisega viisat sest läheme ja tuleme läbi hiina mainlandi siis passi saime loomulikult ikka ühekordse sisenemisega viisa..what else is new..see ei olnud väga mõeldav, et leiame aja kuskil Kairos hiina viisat ajama hakata..aga kuna meie lend oli Kairo- Bangkok ja siis Bangkok-Guanzhou siiis ostsime hoopis Bangkok- Hong Kongi piletid ja saime rutem koju ja lihtsamini..aga aga ühe asja ma olen unustanud rääkida..meil on passis templid eksole,millega me saame macausse sisse (sest blue cardid saame alles mai lõpus vist kätte) ja praegu käib kõik selle ühe templi alusel..ehk siis väga tähtis tempel on!..ja mis tegid targad muhamedid egiptuse piiril..kleepisid oma egiptuse viisa täpselt Morgani Macau templi peale !!!!!.. no palun kuidas on võimalik selline asi! ja ega ma ei teandki, et mis nüüd siis saab..sest selle templi saamiseks läks peaaegu kolm kuud aega ja igavene ajamine ja immigratsioonis istumine ja näpujälgede andmine..Hong Kongi lennul Morgan lihtsalt otsustas et proovib kas saab selle lahti muukida passilehe küljest..mina nii kartsin, et kui ta midagi ära rikub, siis on ju pass kohe kehtetu ja pikk jama ees..aga õnneks see egiptuse viisa liim oli selline, et kui hästi ettevaatlikult tõmmata tuli lõpuks viisa lahti ja passilehekülg ei jäänud liimiseks ja tempel oli ka korras..nii et vedas lihtsalt..ja saime ikka ilusti Macausse sisse! aga Morgan nüüd vihkab egiptlasi kogu südamest peale seda nädalat :D

kogulugu selleks korraks..praegu ei olegi meil rohkem reise plaanis..kuigi kui Morgan saab kasvõi paar vabapäeva tahame teha pika nädalalõpu Balil..leidsime hea hinnaga paketti 4 päeva jaoks seal..aga see on praegu ikka veel rohkem unistus kui plaan..

3 comments:

Helen said...

hahhahaha nii toredad sündmused teil :D kuigi teil selles situatsioonis nii tore ei ole aga lugeda on küll nii naljaks :D see käiste ära tõmbamine oli ka nii naljakas :D ja egiptuse templi lugu :D

isiil said...

haha selle varrukate eemaldamise peaks ilusti Eestis sise juurutama :D eriti bonbonis! Isegi naised saaks seljuhul vist I HATE YOU stiilis jalaga :)

aga tore et teil ikka seiklusi on ja meie naerda saame :D

grete said...

ahahHAHAHAHAHAHA :D:D:D:D rameSEX :D:D:D:D dsiii luiiiii :D:D:D