Monday, February 22, 2010

algas kolmas nädal :) so far so good!

Tähtis uudis tähtis uudis!! Meil on lõpuks päike väljas..küll mitte suvesoe aga 17 kraadi ja mõnnakas..seoses sellega otsustasime pühapäeval aktiivse ja sportliku päeva teha ning sõitsime bussiga Coloane saarele..see on sis kolmas ja väiksem saar Macaus, kus ei ole väga palju kõrgeid maju aga suured golfirajad ja rannad ja kipad ranna elamurajoonid ja natuke mägesid ka..ühe mäe otsas on jumalanna A-MA kuju ja tempel kuhu pühapäeval siis matkasime..mina, Morgan ja kaks ameeriklasest motokutti Ryan ja Austin..suht ainult trepid koguaeg, nii et päris läbi võttis see ronimine aga äge oli väga..ja see tempel on maksimaaalselt kipa..tegin palju pilte aga teate isegi kuidas pildid ei anna edasi ju teinekord pooltki seda emotsiooni

..aa muide hiinlased on hullud igasuguse ilutulestiku ja paugutamise järgi..nädal aega peale uue aasta tulekut iga õhtu mitu tundi oli selline sõjatander ja särin õues saluudist..neil olid lausa silla lähedal ehitatud selline suur ala eraldatud seintega kust sai vee kohale ametikult saluuti lasta..arstid oli igaksjuhuks kohal ja palju putkasid, kus juurde ikka saaks osta paukpadruneid jne..ja seal templis sai ka jumalate auks osta paukpadruneid, mis teevad hulluu lärmi ja siis spets boksis neid õhku lasta..väga põnev komme..ma pole veel wikipediast jõud järgi vaadata, miks see nii on..igatahes mäe otsa ronimine oli väga väsitav, pärast tagasi jalutasime teistpidi ja nägime ühe ranna ka ära..mitte mingi imeilus aga täitsa nagu päris rand ikkagi et mõnus..Coloane on üldse päris põnev sinna lähme kindlasti veel uudistama.. pühapäeva õhtul oli meil Morganiga nii India söögi isu (kuna see on tema üks lemmikuid olen ka õppind seda sööma kuigi ikkagi mitte spicy toite) ja läksime linna peale India restot otsima..leidsime ka..super hea hinnaga väga maitsev ja mitte selline urgas aga mitte ka fänsi vaid just selline mõnus vahepealne hea teenindusega koht..ise olime nii õnnelikud, et meil on nüüd hea grilli koht, hea india koht, üks hea hommikusöögi koht, puudu on veel hea sushit koht..sushit oleme ost küll aga poest kaasa..mõistliku hinnaga head restot pole leid veel.. tegeleme sellega!
Emaspäeval käisin Ryani ja Austini chiuaua beebisid hoidmas..nad jaksasid mängida umbes 35min ja pärast magasid mul süles 2tundi puhta kutult..nad ei ole ikks üldse koera moodi aga nunnud pisirotikesed ikka..teinekord kui poistel on pikad päevad lubasin ikka läbi minna neilt ja kutsudel kurb ei oleks..

kõik teised elavad Taipa keskuses, kuhu on meilt nii 20min jalutada..arutasime korra Morganiga, et kui ütleks tal tööjuures, et tahame pisemat korterit natuke seal keskel pool, et samas nemad ei peaks seda ulme summat maksma, mis see suur korter on jne..sest natuke tahaksime, et oleks parem kahetoaline ja hubasem kui nii suur..ja siis mõtlesime edasi, et kui väga meile ei meeldi prügi välja viia ja voodilinu vahetada ja ma üldse ei räägigi tolmu võtmisest ja kui tore on, et iga esmaspäev teeb seda koristaja ja me selle eest makasma ei pea ja siis läks kolimise isu kuidagi väga ruttu üle..pluss meie korterite kompleksi mille nimi on Ocean Gardens kuulub ka Ocean Club, mida meie saame tasuta kasutada..see on jõusaal ja mullivannid (korralikud aga mitte mingid väga uhked) ja päris asjaliku suurusega välibassein, nii et kui läheb kuumaks siin asi oleks kipa seal jahutamas ennast käia..aa kui keegi tahab ennast mulle postiga saata siis meie aadress on : Rua Seis dos Jardins do Oceano 85, Lily Court 5C , Ocean Gardens. Taipa, Macau
p.s. ostsin bussikaardi ja proovin koguaeg nüüd igalepoole bussiga sõita, et asjad selgeks saaks..siiani pole väga valesti läind midagi..aga ükspäev kui kiire oli võtsin takso Morgani tööle ja noo oleme siin nii harjunud, et takso on nii odav ja tookord taksojuht tegi natuke mingi suurema ringi ja arve oli 30 MOP (mis on 45krooni) ja mina juba pööritasin silmi kuni aru sain, et see on ikka veel päris vähe takso eest maksta..

1 comment:

kaire said...

ei saa mainimatta jatta et see pilt tuletab mulle seda kohvi tassiga istanbuli pilti meelde... mäletad kui need demonstratsioonid kaisid ja me hotellis vangis olime:)? Kalli, Kaiir