Friday, January 21, 2011

aiandus

no ma mõtlesin, et kui ma ei tee sellest kokandus blogi siis aiandus blogi võiks ikka teha ju :D ma ei saa sinna midagi parata, et meie armas kodu, mind koguaeg selliseid meeleheitel koduperenaise asju tegema ajendab ja ma nii väga naudin seda..nimelt olin juba mõnda aega tahtnud meie armsale rõdule lillekasti, sest kohe kohe paari nädalapärast peaks ehk nii soe olema, et rõdul istuda..või seda ma tasapisi loodan vähemalt..ühesõnaga sai ruttu selgeks, et minu maitse ja hispaanlaste maitse ei ühti ka lillekastide välimuse osas..igast imelike on müügil aga lihtsat ilusat heledat kasti ei kuskil.. nii et olin siin meistrimees ja värvisin ühe musta kasti spray värviga valgeks hoopis (ise olin uhkusest lõhki minemas, et ma nii tubli olen muidugi) ja no nüüd oli ilus kast olemas aga tavalistes lillepoodides on valik nii imelik ja suurde linnast välja aianduspoodi pole meil old aega minna..nii mu kast seisis tühjalt kuni avastasin peaaegu kogemata kodulähedal olevas uberikus keskuses niiii ilusa rootslaste lillepoe, et tahtsin kõik ära osta..ennem kui me katuse terassi kaunistamiseni ei jõua ma suurt shoppingut ei tee aga oma uut roosade lilledega rõdu kasti imetlen iga hommik läbi elutoa akna :)






üldiselt olen see nädal jube tubli olnud ja trennis käinud.. olen täielikul spinningu lainel ja naudin jõusaalis ratta otsas rassimist iga päev..välja arvatud üleeile kui sattus mingi uue treeneriga tund..tavaliselt on üks naistreener, kelle tund on nii raske, et mul lõpuks pilt peaaegu must..ja siis on paar lahedat gei meest, kes tantsivad ratta otsas ja teevad naljakaid liigutusi..aga nüüd siis oli mingi uus mees ja seda stiili treener, keda ma kõige rohkem ei salli..teate neid ulme positiivseid naeratan-trenni-aeg-nii-et näolihased-on-krampis tüüpe..ja siis sekka veel hüüan, et naeratage jee jee nii lahee wohooo mõnus, miks te ei naerataa..fakk off onu ma pingutan elueest vändata ma ei viitsi naeratada praegu.. issand kuidas ma lähen närvi kui sellise treeneri otsa satun..ole normaalne ja lase mul rahus pingutada..muidugi aegajalt hüüavad treenerid midagi julgustavat ja see on väga tore aga no see konkreetne onu mingi raske tõusu ajal pani muusika kinni ja hakkas kriiskama, et nüüd kui kõik ei hõigu mulle naeratusega jee vastu siis ma ei panegi muusikat noo hõikuge nüüd..no kolm inimest ees reas tegi mingi jee mina juba hakkasin ärrituma..eiei see ei ole piisav läks läks nüüd chicos i chicas..karjumee..no tegi viis inimest äkki mingit häält ja ta raisk ikka järgi ei jäta ja kilkab seal ees..ma usun et osadele inimestele lähevadki sellised über-borderline-feik-positiivsus-ei-mahu-mu-sisse-ära treenerid peale aga mina lähen ainult vihaseks..tükk aega peale trenn turtsusin veel, et kui loll see onu ikka on..Morgan nii naeris..

aa veel üks naljakas asi juhtus poes meil..Morgan nimelt tahtis koju osa väikest seifi, kus tähtsamaid asju hoida..vaatasime neid siis poes ja lõpuks valisime ühe välja..seal juured pakitult neid ei old ja Morgan läks siis küsima mingi töötaja käest, kes kus ma saaks selle seifi palun, millel tuli omapärane vastus, et seife saab osta ainult nädalavahetusel??!! Morgan oli et kuidaspalun..et jah tulge nädalavahetusel tagasi..Morgan küsis veel, et kas teil siin nädalasees ei käi vargad jah? mille peale noormees tegi arusaamatut nägu ja kordas, et seife saab osta nädalavahetusel..küsimusele miks ta vastata ei osanud, nii et meile jääbki müstikaks miks seife ainult nädavahetusel saab aga eks me lähme homme tagasi siis :D

nüüd ma lähen toimetama..meil tulevad täna õhtul külalised ja korraldame movienighti..juustukook juba ootab kapis.. lähen natuke imen seda karvamajandust, mis kass ja koer tekitavad tolmukasse :)

p.s. tahtsin veel öelda, et helistage mulleeeee :) kodutelefon on meil ju lausa ka olemas..mul oli viimati kodutelefon 4aastat tagasi aga nüüd tahaks kohe kasutama seda hakata nii, et lets go +34 664 325 352 ja mobiil on spaanias +34 603 758 878 :)

2 comments:

kaire said...

Tsauki kulla, ma olen ka viimasel ajal spinningut hakanud kaiffima aga taitsa nous et see uber-positive attitude on uber-annoying... mul on uks treener londonis, kes ikka karjub aeg ajalt kui koige raskemad kohad on - "you are tha best! You are tha best!" with heavy brazilian accent... nii raske on naerda ja vihastada ja maest ules spinnida uhel ajal:)!

Meil just paike touseb ja laheme starbucksi otsingutele San Fransiscos.

Kalli,
Kaire

Helen said...

Helen on kokandus blogi poolt hetkel, et palun ma tahaks seda kuulsat valge shokolaadi juustukoogi retsepti ka :) ma kavatsen oma meeste pere nüüd paksukesteks toita :D