Sunday, January 16, 2011

pühapäeva chill

täna on küll täielik tuterdamise päev olnud..tegin suure kausi kartulisalatit ja seda sõime päev otsa ja jalutasime koeraga rannas pikalt ja koristasime garaazhi natukene..põhiliselt oleme diivani peal pikutanud ikkagi..eile käisime esimest korda väljas siin..kuidagi pole kordagi tekkinud sellist korraliku väljaminekut ennem..õhtust käime ikka söömas või dringil kuskil aga eile olime lausa kella neljani õues.. sellepärast oli ka tore, et mõnus seltskond oli meid kokku..kuna hispaanias on nii super motokrossi võimalused talvel siis paljud sõitjad on siin paar kuud..nii et hängisimegi 5 motokutti oli ja petra ja joel, nad on eriti muhe paar, kes elavad siin juba ammu ja omavad motokrossi poodi.. igatahes käisime oma lemmik itaalia restos Puccinis ja hiljem läksime välja..mõnusalt umbes 5 baar/lounge on järjest ühes kohas nii, et jalutasime ühest teise ja vaatasime inimesi ja tantsisime ja ajasime lolli juttu.. no mõni lollimat kui teine muidugi..näiteks on üks norra tüdruk..kellega korra varem olin juba tutvunud ja siis ta oli ka eile baaris oma sõbrannadega ja tuli ülirõõmsalt mu juurde, et ohh kuule mu üks sõbranna on Poolast, et äkki te saate omavahel rääkida oma keeles..et ma mõtlesin, et äkki eesti ja poola keel on sarnased ?!?!?!..ja ta pole isegi mitte ameeriklane kellest sellist asja oodata võiks..ei ta on norrast! oleks siis poola eesti kõrval kasvõi või no midagigi..igatahes poola tüdruk ka vägaa kohmetult naeratas seal ja siis püüdis asja kuidagi paremaks teha ja lisas, et aga ta on käinud kunagi väiksena korra eestis..no väga tore ju :D

aa ja veel üks asi,mis ma täheldasin baaris..üldiselt inimesed baaris on vanemad kui eestis..ja nii igas baaris..naised on osad ikka puhta cougerid ja üli üles mukitud..aga keskmine vanus tundub ka, et pole mitte 20dad vaid pigem 30 ja 40dad..Morgan ütles, et see on tihti nii..mitte et noored ei käiks väljas, neid oli ka aga ikkagi..ja üks põhjuseid, mis tema hispaania sõbrad olid öelnud on, et inimesed abielluvad nii noorelt siin, et 30dates ollakse juba lahutatud ja siis hakataksegi kõvasti väljas käima..ma ei tea kui tõsi see on..igatahes oli naljakalt riides mehi ja naisi piisavalt, et ma people watchi saaks toredasti harrastada..

muud ei olegi justkui uudist praegu..üldiste tähelepanekute alla võib veel tuua, et kõik kõik toidupoed on pühapäeval kinni..millega mul on raske harjuda.. sest eestis oleme sellega ju nii ära hellitatud, et ükskõik olgu jõulud või muu püha Selver on ikka lahti..siin on kõik kinni (va suured kaubanduskeskused aga nendes pole toidupoodi) lisaks on kõik kinni ka iga pisema püha puhul..ja neid pühi ei tea ei mina ega morgan..kuidagi on meil õnnestunud kolm korda minna suurde toidupoodi kui on mingi püha ja kord kuus on pood ka esmaspäeval kinni ja too esmaspäev meil õnnestus ka muidugi minna :D klassika!

siesta komme asi on ka natuke harjumatu veel..siin all ma ei mõtle muidugi lõunauinakute tegemist, sest nendes olen ma totaalne proff.. vaid, et poed näiteks linnas on iga päev kaks tundi suletud(see ei kehti küll kaubanduskeskuse ega suure toidupoe kohta)..linn sureb täitsa välja..luugid ette kella kahest alates ja kogu lugu..ükspäev kui kesklinna sõitsin, et ringi uudistada õnnestus see mul jälle ära unustada ja sain tühjadel tänavatel suletud poode imetleda ainult..aga no eks ma õpin!

praeguseks besos ja kirjutamiseni :*

2 comments:

Helen said...

hahahaha nii nunnu norra tüdruk :D NOOOTTT :D ise on veel enamvähem sama rajooni inimene, sama hästi võiksid ka norrakaga rääkida et äkki saate aru :D
aga kas inimesed torreviejas saavad ilusti aru inglise keelest?

kaire said...

Tsauki Laurake,
Panin just piletid kinni easyjetiga... martsi alguses oleme siis krissuga sul rodul veinitmas, katusel paikest votmas ja muidu segadust tekitamas:)...
Kalli,
Kaire