Monday, January 31, 2011

retsept ja jaa väga vähe muud juttu

Vahepeaaaaal ei ole üldse väga midagi juhtunud kui aus olla..ilm oli mitu päeva hästi ilus nii, et pühapäeval käisime iiri pubis hommikust söömas (õues terassi peal..kell 11 hommikul oli päikse käes niii soe juba,et tee või kukerpalle) ja siis jalutasime meie kodu ümbruses ringi..ma polnudki osasid armsaid tänavaid veel näinud..

Nii aga siin siis meil suurt populaarsust kogunud sünnipäeva koogi retsept:

9 Digestive küpsist (purustad köögikombainis täitsa puruks)
200 ml vahukoort
175 gr toorjuustu
1 dl suhkrut
1 tl vaniljesuhkrut
2 muna
Kõigepealt pane lahtikäiva koogivormi põhja küpsetuspaberi, mis on vormi põhja suuruseks lõigatud täpselt.Nüüd läheb suuremaks vahustamiseks. Kõigepealt vahusta vahukoor vaniljesuhkruga ja eraldi munakollased suhkruga. Mikserda vahustatud munakollaste hulka toorjuust. Viimasena vahusta munavalged tugevaks vahuks. Ühenda kõik koostisosad ja sega lusikaga ettevaatlikult läbi.
Laota koogivormi põhjale umbes pool küpsisepurust. Suru veidi kokku, et pealekallatav mass küpsisepuru laiali ei lükkaks. Kalla küpsisepurule toorjuustu-vahukooremass. Peale raputa ülejäänud küpsisepuru.
Pane sügavkülma vähemalt 4 tunniks. Mina jätsin terveks ööks külma ja kuskil 20-30 minutit enne serveerimist tõsta toatemperatuurile. Ja ongi kõik. Kook on nii hea ja väga kiiresti läheb tegemine.


Ahsoo ja siis ma käisin bodypumpis ka..minu ees oli üks hilistest 40dates naisterahvas üleni roosas..ladus oma kangile niiiii palju raskusi, et koguaeg aint ägises ja ei jaksanud üldse korralikult teha harjutusi ja tudises selle kangi all ja lisaks sellel puudus tal igasugune rütmitaju..bodypump on küll kõige vähem rütmi nõudev trenn peaaegu aga ta ikka suutis terve tunni olla kükis kui meie olime püsti ja vastupidu..hoidsin naeru tagasi koguaeg aga ei olnud lihtne..

aah ja mis ma tahtsin veel rääkida oli, et mul hakkab see nädal hispaania keel lõpuks peale..neljapäeval..ma nii ootan juba.. täna käisin maksin ära ja sain oma raamatu kätte ja nägin kus kool on..mõnusalt täiesti kesklinnas.nii et peale tunde saangi natuke seal avastada..märts tuleb meil täielik külaliste kuu nii, et selleks ajaks tahaks ennast rohkem juba Torreviejaga kurssi viia..märtsi alguses on mu õed siin ja märtsi lõpus tuleb Morgani ema ja üks õde siia..minu lemmik asi selle juures on, et saan palju kooke teha ja keegi teine sööb need ära mitte meie kahepeale ei paisu siin päevast päeva..

Me vaatame nüüd Friendsi natuke, nii et pean lõpetama aga homme kirjutan teile paarist "typical spanish" situatsioonist, mis juhtunud on..et liiga igav postitus ei oleks siis paar pilti, mis viimase kahe päeva jooksul tegin..



pühapäeval tulime koju ja meie tänav oli õhupalle täis millegipärast..nii armas :)




ahsoo ja kui keegi tahab mulle kirjutada või kaarti saata siis seda saab teha aadressil:

Laura Põldma
Motocross shop P&J
C/Acacio Rebagliato Pamiez
Pol.Ind. Casa Grande 2
03180 Torrevieja
Alicante

kuna meie aadressiga on pidevalt mingi jama ja Morgan väidab, et post ei jõua meile koju siis nüüd on Morgani sõprade motokrossi poes meil oma postkast, nii et kui sinna saadate saan kindlasti kätte..tellisin sinna Amazonist ka paki ja jõudis ilusti kohale..üks pakk, mis veel tellisin ei jõudnud muidugi aga see on see "typical spanish" millest homme räägin :)

1 comment:

grete said...

mate on niii nunnuuuuu!!! morgan ka :D hehehe ei ikkagi õhupalli mate :))) nii nunn. kui ma kunagi köögi saan siis teen seda kooki!