Monday, January 24, 2011

blaah!

kõige õigem sõna mu enesetunde kirjeldamiseks on blah..sest ma vist olen haige või no pooleldi..väga nõme..aga no oli arvata, et ma poolearulise põhjamaalase kombel koguae särgiväel ringi jooksen kui vähegi päike paistab.. sest tundub ju nii soe aga petekas vist..ja nüüd on üldse juba teist päeva suur torm..eriti karm on tuul meil siin sest oleme ju mereääres..korstnas undab ja tänaval olid lillepotid rõdudelt alla kukkunud ja akende vahelt puhub tuul niimoodi, et diivanil istudes on tunne nagu aken oleks lahti..väga ebaatraktiivne ühesõnaga..vähemalt on õige aeg haigeks jääda..õue nagunii ei tõmba mitte mingit väega..eile juba oli selline kahtlane tunne aga hommikul olin veel nii tubli, et vedasin ennast joogasse kella 10ks..aga sealt koju jõudes vajusin kohe voodisse ja nii halb oli..terve päeva passisin voodis ja morgan tegi teed ja nüüd nagu on juba rohkem inimese tunne..aga panin oma peened villased sokid jalga ja olen täna veel teki sees ainult..


kas te olete kunagi glamuurseimaid sokke näinud..pool haigust läheb iseenesest ära kui on nii ilusad sokid nagu mu kallis Laura mulle mõni aasta tagasi jõuludeks kinkis..

vahepeal pole ka suurt midagi põnevat juhtunud..ainult, et Morgan õpetas Mate'ile uue äärmiselt kasuliku triki..kui muidu oleme juba ammu kasutanud väljendit Get the ball, Get the frisbee, Get the rope jne ja ta teab väga hästi, et see tähendab, et vastav ese tuleb meieni tuua siis nüüd lisandus repertuaari Get Sebastian..ehk siis päeva ajal kui on soe ja ma ise köögis toimetan on mul tihti välisuks lahti või kui morgan garaazis töötab ja loomaaed jalutab siis õues..Sebastian õnneks kunagi kaugele ei lähe aga ega ta kunagi tagasi ka ei tule (üks õhtu ajasin teda harjavarrega mööda autoaluseid taga..ei olnud väga lõbus) ma väga ei muretse sest meil siin peaaegu et ei sõidagi autosid ja suurem autotee on paar tänavat eemal ikka..ühesõnaga Morgan on teda treeninud ja nüüd kui öelda Get Sebastian läheb umbes 5min ja Sebastain jookseb silmad krõllis tuppa ja meie kallis karjakoer saba püsti talle järgi.. tavaliselt ta lihtsalt karjatab joostes kassi tuppa aga ükspäev ma nägin kuidas ta päris paraja hooga käpaga lõi Sebastianit ehk kao tuppa :D eriti super hea meile sest Sebastian ei tee elusees välja ju hellal häälel kutsumisest..

niimoodi nad meil jalutavad ja koguvad naabrite komplimente :)



reedene movienight läks ka edukalt ja kõik mu kokandus eksperimendid tulid head välja..tegin guacamolega quesadillasid, seenepirukaid, ühe uue retsepti järgi juustukooki ja kaerahelbe-shokolaadi küpsiseid :) nüüd Morgan keelas mul ära jälle magusa tegemise sest ta ütles, et ta ei jaksa nii palju jõusaalis käia..

ma nüüd kobin teki alla tagasi ja power of mind viib homseks haiguse ka ära ju eks!

4 comments:

Laura said...

Maailma hea meel, et ka villased sokid mahtusid sinu pagasisse. Ma olen t2iesti kindel, et sa said hoopis sooja mitte kylma ja see peaks kohe yle minema. Paid.

laura said...

peaasi, et sa oma lilled ikka ära oled turvanud või päästnud!

Helen said...

hahaha mate on teil tõesti nii tubli karjakoer niii naljakas :D eriti asjalik ikka :D mulle meeldis see lugu!

isiil said...

mulle ka meeldib see väga, naeran siin :D!