Saturday, January 29, 2011

Mr. Carlsoni sünnipäev

Kallis Morgan sai siin vahepeal vanemaks ja kõigepealt siis natuke sellest.. mõni teist võibolla teab seda aga räägin kõigepealt kingituse loo..nimelt on minu meelest väga raske Morganile kinki teha sest igasugused riided saab ta sponsoritelt ja kellad ja päiksekad ka ja selliseid kogemuse kingitusi on mul siin hispaanias raske teha sest ma pole veel nii teadlik võimalustest..nii et olin üliõnnelik kui detsmbris eestis olles meenus mulle, et ta kunagi ammu rääkis kui lahe oleks omada mõnda neist oldschool filmiga fotokatest..teate mis teevad imelikes värvides pilte või fisheye jne..ja ostsin selle eestis ära..ise niiii õnnelik, et jaanuari lõpus on mul kink olemas ja täitsa üllatus ja tean veel et talle meeldib ka..panin selle õhtul oma käekotti, et poleks kuskil ripakil ja ta ei leiaks (mu lemmmmmik on kingitusi teha kui tead, et leidsid midagi mis teisele nii väga meeldib) järgmine hommik keegi helistas mulle väga vara ja et mina olin veel voodis ja Morgan juba üleval siis, et ma ei ärkaks läks ta mu kotist telefoni võtma, et see hääletu peale panna..tegi koti lahti ja ütles..oi sul on uus fotokas või!!!...ma olin niiiiiiiiiiiiiiii õnnetu, et ta selle leidis, et hakkasin nutma ju! sest no ma niii niii tahtsin selle talle ta sünnal anda..aga no mis seals ikka..andsin kohe kätte sest nüüd tundus napakas seda ka kuu aega omakäes hoida kui ta juba niigi teab, mis ta saab..niisiis minu kurvastuseks mul ikkagi polnud talle pakki anda ta sünnipäeval.kuigi hea meel oli et talle kaamera väga meeldib..sellepärast otsustasin, et kui kinki pole tahan vähemalt teha sellise koogi, mis talle väga väga meeldiks..ja asusin paar päeva varem juba suurele interneti otsingule, et leida perfect retsept, mis talle võiks ülekõige maitseda..kriteeriumid olid, et ei meeldi eriti tainas ja igast kookide koorikud ja põhjad väga paksud..talle meeldivad külmad koogid rohkem kui soojad ja talle meeldib jäätis.. lõplikuks valikuks sai internetist leitud jäise juustukoogi retsept..see tuli niii heaaaaaa, et siiamaani patsutan endale veel õlale..Morgan sõi kolm tükki järjest ja kuulutas selle eranditult oma lemmikkoogiks ever (kui keegi tahab retsepti või selle hiljem üles panna?) maitse on selline kreemjas ja siidine ja natuke nagu jäätise ja juustukoogi vahepealne..tõesti oli hea..kuna ise olin nii naksis sest olin just Ikeast ostnud ka erinevad koogikaunistamise atribuudid ja tordialuse siis siin mõned pildid :)





ja hommikusöögiks tegin saia..selline ciabatta taoline imehea krõbeda koorikuga sai, mille tegemiseks oli vaja ainult soola, jahu, vett ja pärmi ja 18h aega, et kerkida lasta aga minu kaunis esimene ise tehtud sai maitses võileibadena niiiiii hea..ja teha oli imelihtne..




Õhtul läksime siinsete sõpradega oma lemmik itaalia restorani Puccinisse sööma..täiesti märkamatult venis õhtusöök 4h pikkuseks nii, et järelikult oli lõbus





kuna poisid tahtsid järgmine hommiks krossi sõitma minna siis minu ja Micha kurvastuseks välja me ei läinudki..me veel jõime baileysega kohvi ja olime igati valmis aga küllap siis jõuab teine kord.. igatahes Morgan jäi oma sünnipäevaga rahule ,mis oligi kõige tähtsam..

kui sellest juba selline söögipiltide postitus sai siis lõpetuseks mu tänane hommikusöök ja Ikeast ostetud piimapudel, mis mulle nii meeldib, et hakka või igapäev piima jooma :)



kuna vahepeal oli meil siin üsna külm ja sombune mitu päeva juba.. siis tänane helesinine taevas ja päike lihtsalt ei lubanud meil kodus süüa ja läksime rannarestosse lõunale :) ma ju räägin, et siin on mõnus! hakake pileteid otsima!

3 comments:

laura said...

tundub, jah, jube mõnus. ja ma siis olen see, kes koogi retsepti palub :)

isiil said...

Mina tahaks ka koogiretsepti palun! Lisandiga, et koostisosades oled SINA ka:)!

Ja muidu nii armas on su blogi lugeda, sest see on nii Sinu unistuste kogum, millest sa kirjutada ja pilte üles paned. dreams do come true tõestus:)

grete said...

ma juba ootasingi reportaashi tähtsast sünnipäevast :) hehee