Friday, January 14, 2011

tulge külla!

ilmselgelt olen nüüd täiesti blogi lainel sest käisin kohe hoolega mööda maja ringi ja pildistasin tube, et te saaks aimu milline meie kodu on..igalpool on muidugi midagi veel teha ja muuta aga praegu on sedasi..piltidel ei näe te meie suurt garaazhi sest see on hetkel liiga kodinaid täis, kahte külalistetuba..sest need ei ole ma veel korrastama ja organiseerima hakanud kuna külalisi pole käind ja ise me neid ei kasuta..et neist saan pildid panna veebruari lõpus kui toad oma esimeste külaliste..minu fantastiliste õdede jaoks üle vaatan..ja katust..kus hakkab olema diivan ja muud päikesekäes mõnulemise asjad ja minu plaani järgi ka väike basiiliku ja lille kasvatamine..aga praegu on veel külm selleks ja katuse terrassi põrand on pesemata.. ühesõnaga hakkame siis peale väikese tuuriga meie casas :)

esiteks kui siseneda garaazi poolt siis trepist üles jääb üks magamistuba ja siis uuesti trepist üles on vannituba, mis näeb välja selline




vannitoa kõrval on meie magamistuba..




magamistoa ühes nurgas on Morgani töölaud ja teises minu buduaar :)




edasi tuleb juba jälle minna trepist üles


ja siis jõuab kööki..köögis on ka tegelik välisuks aga meie kasutame rohkem seda garaazi oma sest see on ranna poolne..nii aga köögi vaated siis:




köögist nagu näete läheb jällegi trepp elutuppa (meie juures saab väga hea trenni koguaeg jooksed mööda treppe)





meie elutoa kunstiteos on..jah te näete õigest..Morgan Christ..ja ei see ei ole phtoshop nagu külalised tavaliselt arvavad vaid Morgani ja tema sõprade paar aastat tagasi tehtud fotoshoodi tulemus.. meie väga armastame oma ristilöödud Morganit (võibolla sest me pole kumbki mitte kübetki usklikud) aga paljud hispaanlased on ja Morgan ütles, et paar tema tuttavat on väga isiklikult võtnud seda ja pikaks ajaks shokeeritud olnud :D (samas oleme meie shokeeritud kui nad tulevad külla ja ei võta jalanõusid ära ja tuterdavad minu vast pestud põrandatel oma koledates tossudes)




elutoas saab rõdule, kus on maailma parim hommikul kohvi ja õhtul veini juua..


edasi läheb veel trepp teise külalistetuppa ja sealt veel üks trepp katuse terrassile..ja see ongi meie armas kodu :) kui keegi teist peaks Alicante/Torrevieja kanti sattuma siis palun tulge külla..teen kooki ja pakun kohvi ja ootan aken avali!

p.s. täna oli nii soe ilm lõunaks, et käisime rannarestos söömas ja istusin õues särgi väel ja paljaste varvastega..palun aitäh. I love Spain!

5 comments:

Kriss said...

TEHTUD:):):) Ma ka niii juba ootan, et saaks päikese käes mõnuleda ja selle rõdu peal veini juua!

laura said...

Ma PEAN pärast selle mere ja päikese nägemist su piltidelt lihtsalt tulema...

isiil said...

that's it. ma teen oma elu seni lühima karjäärilükke, tulen kohe töölt ära ja sõidan kasvõi bussiga sulle sinna! love it kallis, nii armash on :)

kaire said...

tsauki kulla, ma votan ka ennast lahipaevil kokku ja ostan piltid ara. voib-oll saan paar paeva vahem kui kriss olla.. meil ka napa valleys oli +19 tana ja tegime champagne tastingut uhes veinikohas ka al fresco... jaanuaris luhikeste varukatega al fresco olemine on ikka heale tujule nii tahtis!!
kalli,
Kaire

grete said...

niii kuuul maja! :) kuigi sellest kirjeldusest ma sain aru et te elate umbes 8 korruselises majas :D ja morgan christ on küll super :D hahaha. loodetavasti minu külastuse ajaks on katuse terassile tekkinud marmorist Neitsi Laura kuju, mille jalge ette õhtul ohverdusi tuuakse :) kõigi nende nimel kes saabastega sinu puhta põranda peal marsivad!