Friday, February 4, 2011

DIY home edition

ma ei suuda kauem mitte teile näidata sest olen meie väikeste kodu projektidega nii rahul ja pean neid paari pildi näol jagama..esiteks olid meil seal Jesus Morgani pildi all kaks seinalampi.. ilmselgelt nad ei töötanud..elektrik käis ja ütles, et igavene jama on, et neid tööle saada ja nii nad seal seisid niisama ja olid koledad omaette:



kuni ma leidsin ehituspoest spreivärvi, mis mulle väga meeldis ja kruvisin lambipirnid välja..


ja alates üleeilsest on meil kodus sellised kaunitarid


teine projekt oli meil kahepeale Morganiga ja oluliselt vähem värvirikas aga olen ikkagi väga rõõmus, et see tehtud sai..meie rõdumööbel on kaua soolaseõhu ja päikse käes olnud ja nägi välja selline pisut nukra võitu:


aga nühkisme nii, et käed liivapaberist villis ja siis õlitasime sisse ja nad on nüüd valmis teid kõiki vastu võtma:




lõpetuseks veel midagi, mis mu tuju nii heaks tegi..mu lemmik rootsi lillepoes on lõpuks tulbid müügil(üheski hispaania poes pole kordagi veel tulpe näinud ma ei tea miks)..niii õige kevade tunne on neid nüüd laua peal vaadata :)

2 comments:

kaire said...

Age sinine... ja mulle meeldib see quote ka selle kausi peal mille peal sa varvisid - "Stop Party - start practice!"
seda me nuud kull ei jargi kui me hispaanisse tuleme jargmine kuu:)

Ah ja body pump kohta naersin kull seda rutmitundeta tadi aga tegelt ega ma ise parem pole... mul on uks spinning instructor, kes alati tahab et spin to the beat ja siis ta tahab veel et me tunni lopuks utleks talle millise laulu saatel koige raskem oli... noh mul on selle tunni lopks peale jalgade pea ka alati valus, sest proovin meele jatta rutme mis koik uhte moodi minu jaoks ja siis veel rutmis pedaale ka talluda... classic!
kalli, Kaire

Helen said...

oiiii kui tubli sa oled olnud!!! sinised küünlaalused on eriti coolid nagu päris ja risti löödud morganiga lähevad veel paremini kokku!