Thursday, February 24, 2011

mis cariños

ilmad läksid soojaks ja päevad kaovad käest, nii et isegi mõelda et jõua blogi kirjutamise peale..ma ei julge lubada ka, et ennast parandan sest varsti kohe saab katusel tuulevarjus juba päevitada ja mis siis enam arvuti taga istuda..pean ütlema, et ükskõik kui palju ma virisen, et "typical spanish" situatsioonid on nõmedad siis selle kõik korvab hommikul kardinaid avades sirav päike..ma olen ikka niiii mõjutatav ilmast, et ise ka ei usu..praegu aga on koguaeg hea tuju..sest meil läks kohe õige soojaks..kuigi ma ikka veel palja sääri ei käi sest tuul on jahe ja õhk ka varjus..siis päikese käes on kraadid ikka üle 20 juba mitu päeva..linnas on ka naljakas näha sest esimesed turistid on kohal..need on siis need inimesed, kes kannipükstes ja pisikestes särkides käivad..hispaanlased on samal ajal ikka veel sügisjopes ja salliga..ja siis kõik muud inimesed, kes siin elanud on natuke on vahepealsed ja pigem kevadised kui suvised..söömis harjumuste koha pealt oleme küll Morganiga nagu hispaanlased juba..ühed rootslased on siin puhkamas ja kutsusid meid õhtusöögile kell 18.30..mõlemad vingusime nii kaua, et niiii vara peame sööma või :D tavaliselt ennem 20.30 me õhtust ei söö olgu siis kodus või restoranis..

nädalavahetus möödus meil värvimise tähe all aga nüüd on õnneks see osa tehtud ja sobitan siin elueest ikea asju meie budgetisse, et varsti ostma minna..


elutoa üks nurk siis

mulle nii väga ei meeldi need krohvitud krobelised seinad, mis siin igalpool majades ja korterites on..ma ei saanud üldse aru miks see neile nii väga meeldib ilusa tasapinnalise seina asemel..aga seletus on muidugi väga lihtne ja typical spanish..kõik seinad igalpool on nii viltused ja kõverad, et see krohvimine lihtsalt peidab vead kõige paremini..


ahsoo ja veel..et kui ma varem mõtlesin et meil siin La Matas on mõnna küll aga nii vaikne ja rahulik ja et tore oleks võibolla Torrevieja kesklinnas elada siis peale kahte päeva, mis me korteris veetsime mõtlesin kohe väga kärmelt ringi..sest ma lihtsalt ei suudaks hispaania naabritega elada kortermajas tundub..parimaid näited on: 4h järjest mängis keegi oma rõdul vanu hispaania keelseid sõjamarsse ja mingeid pasuna lugusid..NII KÕVASTI kui te üldse ette suudate kujutada..kui meil juba hakkasid kõrvad valutama siis Morgan karjus rõdult natuke ja siis pandi vait täpselt 1min (ta käis otsis mingi võimendi vist) ja siis mängis veel kõvemini paar tundi! ja kuskil lähedal rõdul on papagoid või mingid muud linnud, kes ülivaljult häälitsesid ..ja siis pühapäeval röökisid kaks naist üksteise peale tund aega riielda..me neid asju oma tulevastele üürilistele ei hakka mainima aga no good luck to them ma ütlen ainult :D

see nädal oleme ekstra tublid trennitajad olnud ja igapäev jõusaalis käinud..sealt mul on ka paar uuemat kogemust..tavaliselt käime õhtul kella 20 paiku aga nüüd tahtsime natuke varem ühelepoole saada trenniga ja üks korda käisin kella 14.30 bodypumpis..oh sa jeesus maria millest ma olin ilma jäänud kui õhtuses trennis käind..umbes 10 vene preilist, kes olid trennis täis meigi (kaasaarvatud tume huulepliiatsiga ääristatud botox suu) tupeeritud soengute..leopardimustriliste kunstküünte (??!!) pisi pisikeste trenni rinnakate ja võimsate tissidega esireas..ausalt ma ei liialda..nagu karneval oli..ja vahepeal nad rääkisid üle muusika kõva häälega vene keeles üksteisega..hahaha..ma ei saand aru kuhu ma sattunud olen..Morgan rääkis, et kaks vene naist käivad jõusaalid trikoodes (??!!) nii et pükse pole all vaid need lükra sukakad..neid ma pole veel luurama jõudnud aga kõlab nagu sight to see! ja siis veel üks bodypumpi jutt..eileee ma üldseee ei viitsinud minna..no polnud tuju ja lihased valusad jne..aga Morgan ikka surkis, et tule nüüd ja lõpuks ajasin ennast välja..ja tere tali..muidugi pidi olema mingi uus imelik hispaania õpetaja (muidu annavad bodypumpi inglise ja rootsi treener) kes pani aga heaga selle treeneri mikri pähe ja siis LAULIS KAASA KÕIK LAULUD..eiei mitte et liigutas suud kaasa vaid kõva häälega laulis ja üürgas kõik pikad noodid ja puha mikrofoni ..ja ei ta ei olnud kahjuks suurepärase lauluhäälega..isegi mitte keskmine vaid väga väga halb..ma olin niiiiii närvis tunni lõpuks..niigi ei viitsind tulla ja siis ei saa rahus pingutada ka sest üks tädi tahab mu lihtsalt kurdistada oma laulmisega..ausalt nii piinlik polnud mul ammu olnud trennis kui siis kui ta Lady GaGa järgi laulis..mulle tundus, et ma polnud ainus sest teised ka nagu ei teadnud kuhu vaadata ja põrnitsesid keskendunult maha..ma pean vist küsima, mis päevadel tema nüüd andma hakkab sest seda ma uuesti tõesti kogeda ei tahaks..

ja lõppu jätsin oma lemmik uudise..Hercules is back..ja uues kaunis kuues muidugi!



kuni Morgan tegutses suuremate ja tähtsamate asjade kokku ja lahti võtmise ja värvimisega..nokitsesin mina selle iluduse kallal :)


täna käisin esimest korda rattaga hispaania keeles ja pean ütlema, et kui muidu keegi siin väga ei passi tänaval..sest blond pea pole mingi ime siis Herculese pani küll palju päid järgi vaatama :D


muideks eelmine reede olin hispaanias keeles selline tublidus ise, et te ei usuks..vana pugejas nagu ma olen sain koguaeg kõigest esimesena aru (õppisime uut grammatika asja) ja harjutused esimesena valmis ja õpetaja koguaeg kiitis, et Laura tundub, et sa said juba aru loe veel ette...hiihihihii... küll on mõnus olla nohik! :)

p.s. võibolla te juba nägite facebookis aga pean veel kord ära mainima, et eile sõin esimest korda rõdul hommikust ja üldse polnud külm! niiii toreee..nüüd käib päike juba kõrgemalt ja tänu sellele ulatub ka meie rõdule,nii et kella 8 ja 9 vahel on ideaalne päikesekäes kohvi juua :)

4 comments:

kaire said...

klassika need vene gym'i tadid... tuletab mulle meelde kui kaisin paeval new yorgis gymi klassides siis seal oli palju Madison Avenue naisi... Need kellel koigil kassi silmad, 20 aastase rinnad ja 60 aastase kael... parem kui komoodia film:)
Neid kes laulavad vahel on ette tulnud aga sellist klassikat pole enne kuulnud et koik laulud ja kova haalega - mind ajaks ka narvi... peaaegu sama palju kui amsterdamis elades hollandi keeles gymi klassid... selline tunne et iga konsonandi jarel on neil midagi kurgus kinni voi hakkavad rogistama - imelik keel:)...
Naudi siis paikest, Herculest ja hispaania elu edasi!
Kalli, Kaire

isiil said...

Oii kuidas ma kõkutasin..sa ikka leiad neid vapustavaid situatsioone, mis närve puutumata väga ei jäta :)

Ja Hercules on nii äge! ma vaataks ka järgi ja küsiks, kust said ja nii. mida ma aga elusees ei oskaks pakkuda esmapilgul, on see, et sa päris ise ta värvisid nii toredaks. vanahea elektrik-maaler-laura :)

aa meil on 5 kraadi sooja! we're catching up! pai!

Helen said...

sa oleks pidanud sellele treener tädile vastu laulma sama kõvasti ja valesti :D hahahah :) ma imestan kuidas sa ikka viitsisid lõpuni seal olla, ma oleks raudselt ära läinud :)

Helen said...

kas nüüd pole tükk aega loota sissekandeid sest sul on nüüd vist õed juba külas? :D kuigi ma juba väga ootan ja käin tsekkimas koguaeg su blogi :)