Saturday, February 19, 2011

kõik korraga

niih..nüüd vahepeal juhtus nii mitu asja, et igapäeva õhtul olen liiga väsinud aga mõtlen, et peaks juba kirjutama ennem kui kõik ära unustan.. esiteks hakkame siis nädala algusest peale..loodan, et teil oli kõigil armas ja tore sõbrapäev vahepeal..minu kaua tehtud kaunikene kook Morgnile tuli välja selline



maitses ka väga hästi aga polnud see ikkagi see päris sama praha tort nagu mu vanaema kunagi tegi..Peale kooki ja kohvi sõitsime Alicantesse..teepeal tegime peatuse, et ühte ilusat majakat vaadata..


kahjuks muutus ilm järsku jube tuuliseks, nii et pikalt ei olnudki mõnus linnas jalutada..selleasemel istusime pargis tuulevarjus päikse käes ja sõime maaaailma head toitu mehhiko restos


teisipäeval osustasin helistada keeltekooli jälle, sest see on nii nõme kui kaua nad on jokutanud..ta midagi hämas mulle jälle telefonis ja kui ma siis küsisin, et palju inimesi meie grupid puudu on..siis hahahaha..tuli välja, et nüüd olen mina ÜKSI ja ootan et grupp täis saaks..seda nad polnud kordagi selle kolme nädala jooksul, mis ma nendega suhelnud olin maininud muidugi..ahvid! no ja sellepeale ma muidugi ütlesin, et kuulge siis ma tahan küll raha tagasi saada sest mul nii palju aega pole, et oodata vähemalt kolme inimest veel kuni te grupi alustate..tuli välja, et oleks kohe old vaja ähverdada, et nad rahast ilma jäävad sest selle peale tädi ütles, et oi oi las ma uurin natuke veel ja helistan tagasi õhtul..ja esimest korda TA HELISTASKI tagasi õhtul ja pakkus lahenduse..mille peale ma alguses läksin niiiiii närvi aga nüüd on kõik juba korras kõik..tema lahendus oli, et ma liitun ühe grupiga, kes on juba kuu aega koos käinud ja maksan ühe eratunni eest ennem seda, et õpetaja kordab minuga osad asjad üle ja vaatab, et ma oleks samal tasemel, mis see grupp..KUU AEGA on ainult NÄDAL VÄHEM kui ma hakkasin neile helistama ?!?!?! selleasemel, et mul lasta kolm nädalat oodata kohe ei võinud pakkuda seda gruppi ?? Neil oli selleks ajaks olnud ainult kolm tundi ju..oiii ma olin niii vihane ja kriiskasin siin kodus aga no mis enam teha..käisin siis kolmapäeval eratunnis 2,5h..mis läks väga okeilt ja õpetaja tuletas mulle meelde need põhiasjad, mida ma ju juba eestis hispaania keele tunnis õppisin ja neljapäeval oligi juba esimene grupitund ja reedel teine..nad ei ole õnneks väga kaugel asjaga ja sobin oma tasemel väga hästi sinna gruppi..ühesõnaga lõpuks nagu justkui lahenes hästi kõik aga ikkagi idiootsuse tipp natuke!..minu grupis on peale minu neli inimest veel..üks pensioni eas belgia proua, kellel on kaks nähvits koera ja üks kass ja talle meeldib neist rääkida ja nende pilte meile näidata ja ta naerab iga asja peale niii valjusti nagu oleks stand up comedie showl..siis umbes 40 keskel olev way liiga blondeeritud norra naine, kes on hästi valjuhäälne ja omaarust väga noortepärane ja viskab natuke kahtlast nalja koguaeg (tavaliselt siis kui ta aru ei saa millestki ja seda juhtub päris palju) ja siis on kaks 40dates UK meest..üks on dressides halli mullet soenguga ja koguaeg näost purpur punane..ma ei tea kas see on mingi naha haigus või aga ta näeb välja nagu ta kohe keeb üle..ja teine on selline ülienergiline naljaviskav pereisa.. aga kokkuvõttes on kõik väga tore ja õpetaja on meeldiv ja nüüd ma siis käingi kolm korda nädalas (ärkan kell 8 !!) ja õpin hispaania keelt..

viimane uudis ka veel ja siis ma pean jooksma sest Morgan ootab..me saimegi selle korteri, millest kunagi rääkisin..see mis oli panga oma ja panime pakkumise madalama kui nad tahtsid ja nüüd on Morgan igapäev ühest paberimajanduse kohast teisi käinud ja eile saime võtmed kätte! Käisime kohe värvipoes ja toimetasime eile seinu värvida ja mööblid välja tassida...praegu on muidugi mitte väga ilus seal ja sellepärast ma parem ei näitaks pilte...et panen siis üles kui meil ilus odav Ikea stuff sisse on ostetud ja seinad värvitud ja välja üürimiseks valmis kõik..igatahes on see super tore ja meil on hea meel, et selle korteri saime ikkagi ostetud..suurt remonti ei hakka tegema aga uue Ikea köögi peab sisse panema ja mööbli ka ostam aga see on nii väike korter, et õnneks sinna palju mööblit ei mahugi :)

ahsoo ja kui te arvasite, et Mate üldse ei aidanud värvimisel siis te loomulikult eksite:

peale kõrva on ka pool külge kenasti värvised!

ahsoo ja veel ja veel mu lemmik muusikal üldse üldse on Chicago..mida ma olen NY Kairel külas käies vist kolm või neli korda näinud ja filmi olen ka väga palju kordi näinud ja plaat on pähe kulunud ja kujuta pilti nüüd on mul võimalus seda muusikali ka hispaania keeles näha..nimelt on külalis etendus Torreviejas paar päeva ja meil on täna õhtuks piletid..ootan juba pikisilmi!


ok aga lähmegi nüüd edasi seinu värvima nii, et tsutsufrei praeguseks :)

2 comments:

Laura said...

Tundub ideaalne kamp koos :)

Anonymous said...

Matele trikke: http://www.youtube.com/watch?v=J-JAVttIV-g&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-2-HM