Wednesday, February 9, 2011

tommy ja jerry?

kuulge kas ainult mina olen terve elu teadnud, et majja kus elab kass ei tule eluski hiired ? ma lausa arvasin, et majja kus on ainult kassi lõhn juba ei tule eluski hiired..no ma ei tea kas see on müüt..või üks hispaania hiir ei tea neid reegleid või lõhnab Sebastian nagu roosiõis..igatahes on meil nüüd ametlikult garaazis hiir..kaks päeva tagasi Morgan ütles, et talle tundus, et ta nägi hiirt aga siis polnud veel kindel..no täna olid kõik kohad hiire junnikesi täis ja mu mullakotti auk näritud nii, et päris kindlasti on hiir..tõstsin oma boss kassi sinna junnide ette ja eeldasin, et hakkab nüüd jahtima..mille peale loomulikult sain ainult väga tigeda pilgu ja kaks korda nuusutatud läks Sebastian tagasi elutuppa sellesse asendisse



päev otsa tassisin teda jälle süles garaazi ja tema läks umbes 2sekundi pärast ära.. mürki me ei saa ju panna sest loomad on ja lõkse ka ma ei julgeks..nii et ehitasin täna omapeaga hiirelõksu ööseks (sest kui ta seal garaazis elaks siis mind väga ei huvitakski aga hakkasin muretsema, et varsti ta ju leiab köögi üles ja seda pole küll vaja) tegin väikse trepi kingakarpidest ja panin sinna juustu ja siis sinna kõrvale ämbri ja ämbri põhja veel juustu..lootus on lollide lohutus, nii et äkki ta läheb ise sinna ämbrisse ja siis ma saan ta homme kellegi teise juurde elama viia ..või no loodusesse :D l

või kui ta siiski pole homme hommikuks seal ämbris, kas keegi teab veel häid hiirepüüdmis tehnikaid ilma, et ma oma loomaaeda ohtu seaks?

ilmselget teeb Sebastian sellist nägu ainult kaamerale:

ja igasugused hiired jätavad teda täiesti külmaks!

2 comments:

Helen said...

hahahahah niii armas hiire lõks, 10 punkti lõksu väljamõtlemise eest :D geniaalne noh, loosme et hiir ka ikka nii tark ja mõistlik on et ikka läheb ämbrisse !
muahhh

grete said...

:D:D:D:D sebastian on joooobuuuu!!! mina soovitan sul loomaaeda täiendada ühe hiire võrra :) pane talle parem pesa voodi alla ja pärast sõidate kolme loomaga eesti rootsi spaaniavahet :) hea plaan onju!