Saturday, February 12, 2011

Laura ♥ Hercules

ma just praegu avastasin, et olen teile midagi väga olulist unustanud rääkida..ennem kui Morgan ära läks käisime kasutatud jalgrataste poes..ja seal ta mind ootas..veel üks suurepärane noormees on nüüd mu elus nimega Hercules..selline ta oli meie esimesel kohtumisel..



mind võlusid kohe teha nunnult kaardus lenks ja loomulikult ka tema kaunis nimi :) poe (või no see kelder, kus oli maast laeni rattad ja hästi pime, nii et pood on vist palju öeldud) omanik on üks vanem rootsi onu, kes andis meile tänu Morgani sarmile väga hea hinna ja pumpas rattakummid täis ja pani rattale veel esilambi ka külge ennem ostu..viimati sõitsin vist jalgrattaga kolm aastat tagasi Pariisi kui Lauraga Kairel külas käisime aga see oli ainult kolm päeva, nii et esialgu võtsin rahulikult ja harjusin kodu lähedal sadulas olema..aga aga aga nüüd juba kolm päeva olen käinud paaritunnistel avastus retkedel..ainult mina Hercules ja päike..ja niiiiii mõnus on, et ma ei oska lausa kirjeldada..tõesti kaifin seda..pluss nende kolme päevaga on suur muutus mu enesetundes..tunnen ennast palju kodusemalt siin nüüd kus olen natuke õppinud kaarti ja tean kus midagi on ja saan sinna ise kohale ilma busside ja Morganita..ja see on niiii tore..nii tore, et tähistasin seda kohe kaubanduskeskusesse minekuga ühel päeval :) ja siis teisel päeval otsisin üle motokrossi poe ja sain oma posti kätte sealt..aitäh armas Kaire nii kipa kaardi eest :)
Torrevieja kaart on mul kotis koguaeg aga tavaliselt vaatan kodus enamvähem marsruudi valmis ja siis rahulikult sõidan..siin saab alati suure tee asemel sõita rahulikum kõrvaltänaval ja üldiselt autosid väga palju ei ole sest sõida ju päeva ajal..ja kui jõudsingi suurde tee juurde ja olid ringteed vms siis südamerahuga võtsin ratta käekõrvale ja kõndisin kõnniteel..igatahes ma ei jõua ära õhata kui väga mulle meeldib rattaga uusi tänavaid ja armsaid rajoone avastada..mõnipäev pean aega võtma kaua mul keeltekooli läheks sõiduks kui see kunagi üldse hakkab muidugi (esmasp helistan neile ja kui nad ikka hämavad lasen raha tagasi maksta ja valin mõne muu kooli..nii nõme jokutamine juba) Morgan muidugi naeris, et oli seda ratast vaja, et nüüd lükkub mu autolubade tegemine jälle edasi sest ma sõidan rattaga parem :D

ma ei jõua ära oodata, et Morgan koju tuleks ja me saaks mu Herculest kaunistama hakata..ehk siis tahan ta rooste ära saada ja siis loomulikult mingit nunnut värvi värvida :) peas keerleb praegu piparmündirohelise ja roosa kombo :) ja hea meelega ostaks korvi ka ette..nii et pimp my ride blogi postitus tuleb ka varsti ja siis teen teile veel pilte..näiteks tema imekaunist rattakellast, mida kaunistab krooni pilt jne :)

nüüd me lähme Mate'ga randa mängima ja pärast sõidan poodi..mõtlesin kaua, mis kooki valentini päevaks teha ja järsku meenus Praha tort, mida mu vanaema kunagi igaks peoks tegi..ja nüüd ongi vastupandamatu soov mul seda kooki proovida ise teha.. ahsoo söögist rääkides..eile õhtul tuli niiiii suur lihaisu et sõitsin poodi liha järgi ja tegin kotlette..ja sõin niiii suure hunniku neid, et ise ka ei usu ..see on see taimetoitlasega koos elamine..

Update on Tommy & Jerry: hiir ei läinud ise ämbrisse..on loll..see oli väga hea hollandi juust seal sees..juustu sai endale Mate hiljem..ja hiirt pole ma rohkem näinud..junne pole juurde tuld ja loodan, et ta läks naabrite juurde elama või telgib rannas nüüdsest :)

2 comments:

Laura said...

Pariisis tegime ju peaaegu kogu Tour de France l2bi! Ja Hercules k6lab t6esti suurep2raselt. Indoneesias on ainult hobused.

jose ignatsio said...

jalgratas on muidugi hirmus hurmav aga see jutt hunnikust kotlettidest ei lähe mul nii pea peast välja... :)