Monday, February 7, 2011

FMX spordipäevad

Morgan sõidab homme viieks päevaks Dubaisse Red Bull X-Fightersite demoshowd tegema ja selle jaoks oli tal vaja eelmine nädal iga päev trenni teha..kahjuks aga pole hetkel siin ühtegi teist sõitjat..Andre ja Micha on kaks kuud usas nüüd..osa kutte UKs showsid tegemas ja nii teatas Morgan mulle, et pean temaga see nädal igapäev kaasa minema..ma alguses ei saanud aru, et milleks mind vaja on aga pärast seletust mõtlesin, et parem kui ma poleks küsinud..vaja oli mind selleks, et kui Morgan sealt taevast motika seljast alla peaks kukkuma siis keegi peab ju abi kustuma..ma olin vahepeal juba rahulikuks muutunud sest polnud ammu käinud kaasas kui ta sõidab aga no nüüd oli jälle natuke hirmus..et liiga hirmus poleks siis otsustasin hakata ta isiklikuks fotograafiks trennide ajal sest siis olid mõtted mujal ja ei kiljatanud hirmust igakord kui ta hüppas..no igakord tegelt ei kiljata aga mõned hüpped kus ta natuke liiga kaugele maandub landingu peal näevad küll eriti jubedad välja minu jaoks..igatahes ma tahaks oma kätetööd ikka demonstreerida ka, nii et siit nad nüüd tulevad (kahe päevaga sain nii heaks FMX fotograafiks, et Morgan pani isegi facebooki üles minu tehtud pilte)




See on Morgani uue hooaja uus varustus..juhin teie tähelepanu, mis numbri ta omale valis 109 (inspireerituna maailma kõige tähtsamast päevast, mis on 1.09 ) nii armas üllatus oli kui ta oma uut särki mulle tutvustas :)

Ma harin teid ja ennast ka siis FMX vallas ja iga pildi all on triki nimi :)

whip

seat grab indy




9 o'clock indy


VaaGaa

9 o'clock


trikki pole aga mulle meeldis pildi kunstiline pool päikse näol :D

whip veel ennem kui päike läks looja

Ma siiamaani ei saa aru, kuidas läks nii, et mina kes ma kardan isegi lumalaua sõitu proovida ja ei ole absoluutselt ekstreemi lembeline neiu..nüüd siis sellise peika leidsin, kes igapäevast motorratta seljas lennata armastab.. aga õnneks see nädal jälle ninapidi juures olemist rahustas mind natuke maha..ma ju näen, et ta tead väga hästi, mis ta teeb :)

Ebaõiglane oleks kogu au jätta Morganile kui mul on kodus veel üks andekas trikimeister



p.s. helistasin täna jälle keeltekooli ja nüüd nad enam ei tea üldse milla tunnid algavad..nende jutujärgi keegi ütles ära viimasel minutil ja nüüd neil pole miinimum arv inimesi täis, et uut gruppi alustada..nii nüri..nüüd mul makstud ka nii, et ootan veel nädala ja kui ikka ei hakka siis valin mõne muu kooli ma arvan..lihtsalt seda mitu inimest soovitas ja see on nii hea asukohaga aga no, mis mul neist faktoritest kasu on kui nad mulle ikka veel keelt ei taha õpetada!

3 comments:

laura said...

see lembesus ja mittelembesus ikka sellepärast, et asi tasakaalus oleks :)

kui ma Eestis ei oleks, tuleks teie rühma, siis miinimumarv jälle täis :)

pai!

grete said...

hehehe nii armas hüpete õpetus pildiseeria: hüpe, hüpe, hüpe, mate, hüpe :D

Helen said...

tubli motonaine :)